مبل بادی کودک طرح توپ فوتبال

bestway 75010

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
26%
1,750,000
1,300,000 تومان
کمی صبر کنید...

مبل بادی کودک طرح توپ فوتبال استاندارد ترین مبل بادی تولید شده توسط برند اینتکس با بدنه ضخیم و باکیفیت مناسب رده سنی کودک و نوجوان با ظاهری اسپرت طراحی شیک و جدید و قیمت مقرون به صرفه و شرکتی عرضه شده توسط اینتکس ایران

مبل بادی کودک طرح توپ فوتبال پر استفاده ترین محصول راحتی و بادی می باشد که مناسب استفاده در مکان های مختلف است و می تواند بهترین کاربرد و مزیت را ایجاد کند. سطح به دست آمده توسط این مبل بادی راحتی زیادی را ایجاد می کند که کودکان بر روی آن احساس خوشایندی دارند و می توانند در طی طول عمر بالا از وجود آن بهره مند شوند. مبل بادی که برای رده سنی کودک ساخته شده است مدل توپ فوتبال است که در این صورت مورد علاقه کودکان پسر قرار می گیرد که تمایل به استفاده از آن در اتاق خواب دارند و می توانند فانتزی ترین حالت ممکن را داشته باشند. طراحی محصول به صورت اسپرت بوده است که در این صورت می توان بدون هر گونه مشکل و دشواری آن را مورد بهره برداری قرار داد و از داشتن آن لذت برد و توانست به عنوان نشیمنی دائمی در اتاق خواب و یا محل های دیگر از آن استفاده کرد.

مبل بادی کودک توپ فوتبال

مبل بادی مد نظر وزن کمی دارد تا به راحتی جا به جا شود. در صورت تمایل به داشتن آن در مسافرت و گردش نیز به راحتی جا به جا می شود چرا که بدنه در حالت خالی از باد تاشو و کمجا می شود و موقعیت برای حمل و جا به جایی آن آسان می گردد. در نتیجه علاقه مندان می توانند بدون هر گونه محدودیت آن را با خود به همراه داشته باشند تا در صورت رسیدن به مکان مورد نظر نسبت به راه اندازی آن توسط پمپ باد دستی و یا سایر پمپ باد ها اقدام نمایند. این محصول بی نظیر قیمت مناسبی نیز دارد که می توان از آن بهره برد. خرید مبل بادی کودک طرح توپ فوتبال توسط علاقه مندان تنها از سایت مرکزی اینتکس ایران انجام می شود تا به راحتی خریداری شود.

خرید مبل بادی توپ فوتبالی

نوعخانگی
 تحمل وزن 80 کیلوگرم
 طول 114 سانتی متر
 عرض 112 سانتی متر
 ارتفاع 66 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپندارد
نوع مبلیک نفره نوجوان و کودک
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 1.67 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه ساده
 طراحی شیک و زیبا
 مناسب برای استفاده داخل و خارج منزل
 قابلیت راه اندازی با پمپ های باد محصولات بادی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...