مبل بادی شفاف جدید اینتکس 66500

intex 66500

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,200,000 تومان
کمی صبر کنید...

مبل بادی شفاف جدید اینتکس 66500 بدنه ای بزرگ و جادار دارد که مناسب استفاده تمامی رده های سنی می باشد و می تواند راحتی را برای آن ها رقم بزند. داشتن این مبل بادی کمک می کند که در محیط های مختلف بتوان بر روی آن قرار گرفت و کاربرد های زیادی را به دست آورد و در نتیجه از یک سطح راحتی و طبی نیز برخوردار شد. مبل بادی بدنه ای شفاف و زیبا دارد که بدون رنگ بودن و در نتیجه برای افراد جذابیت دارد. به این خاطر است که افراد زیادی تمایل به داشتن آن دارند و جزو محصولات پر فروش و منحصر به فرد می باشد که توسط علاقه مندان خریداری می شود. بدنه به گونه ای ساخته شده است که بتوان بر روی آن ایجاد راحتی کرد. ساختار این محصول گرد می باشد که در مرکز آن فرو رفتگی وجود دارد تا بتوان از این فرو رفتگی به عنوان بخش نشیمن مشخص شده استفاده کرد و از داشتن آن لذت برد.

مبل بادی شفاف جدید اینتکس مدل 66500

این محصول کاربردی و خاص برای تمامی رده های سنی می باشد که اغلب بزرگسالان تمایل به داشتن آن دارند و می توانند به بهترین شکل از وجود آن بهره مند شوند. مبل بادی دارای دریچه ورود باد می باشد که پمپ باد به آن متصل می شود و می تواند میزان باد مورد نیاز جهت راه اندازی محصول را وارد بدنه کند. در نتیجه مسیر ورود باد مشخص می باشد و توسط پمپ باد تامین می شود و می توان در مدت زمان کوتاه بهترین محصول را برای استفاده به دست آورد. این محصول دارای ساختار بدون نقص و حرفه ای است که دارای قابلیت هایی نظیر ضد حساسیت و ضد تعریق می باشد و از آن جایی که اصل و اورجینال می باشد می تواند در طول عمر بالا برای افرا داستفاده شود. بدنه ضد آب این محصول نیز امکان استفاده از آن در مکان های مرطوب را فراهم کرده است. خرید مبل بادی شفاف جدید اینتکس 66500 از نمایندگی مرکزی اینتکس انجام می شود.

خرید مبل بادی شفاف 2023 اینتکس

نوعخانگی
 تحمل وزن 90 کیلو گرم
 طول 137 سانتی متر
 عرض 127 سانتی متر
 ارتفاع 74 سانتی متر
 جنس رویه PVC شفاف
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ-
نوع مبلیک نفره
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح گرد
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...