مبل بادی شفاف جدید صورتی اینتکس 66501

intex 66501

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,200,000 تومان
کمی صبر کنید...

مبل بادی شفاف جدید صورتی اینتکس 66501 از سری محصولات بادی و اورجینال می باشد که توسط شرکت اینتکس تولید شده است و دارای بدنه ای استاندارد و ایمن می باشد که افراد بتوانند برای استفاده در طی سال های زیاد از آن بهره مند باشند. مبل بادی مد نظر جدید ترین طرح ارائه شده از این شرکت است که توانسته مورد توجه عده زیادی قرار گیرد و برای آن ها استفاده شود. چرا که هم دارای بدنه شفاف و زیبا است و هم رنگبندی جذابی دارد و هم می توان با پرداخت هزینه کم بهترین اوقات را به دست آورد و از آن بهره مند شد. مبل بادی جهت استفاده در موقعیت های مختلف ساخته شده است که بر روی سطوح گوناگون قرار می گیرد و می تواند مزیت های زیادی را به دنبال داشته باشد. بدنه ضخامت زیادی دارد که به عنوان یک محصول ضد آب و غیر قابل نفوذ یاد می شود. در این صورت می توان در محیط هایی مانند ساحل نیز از آن استفاده کرد و بهره مند شد.

مبل بادی شفاف جدید صورتی اینتکس مدل 66501

بدنه این محصول از ساختار گرد تشکیل شده است که رویه آن فرو رفتگی دارد که بر روی این فرو رفتگی ساختار طبی و مواج می باشد. این بخش به عنوان نشیمن خاص مبل شنی شناخته شده است که در نتیجه می توان بر روی آن به راحتی قرار گرفت و به آرامش و راحتی پرداخت تا در مسافرت و گردش نیز امکان استفاده از آن وجود داشته باشد. سطح طبی بدنه سبب قرار گیری استاندارد افراد می شود که می توان بر روی آن در طول روز قرار گرفت. این محصول دارای دریچه ای برای باد شدن می باشد که به پمپ باد متصل می شود و تولید باد صورت می گیرد. از این رو بدنه منحصر به فرد محصول به سرعت راه اندازی شده و آماده بهره برداری می گردد. به منظور خرید آسان مبل بادی شفاف جدید صورتی اینتکس 66501 امکان مراجعه حضوری و غیر حضوری برای علاقه مندان به نمایندگی اینتکس وجود دارد که از این طریق خریداری می شود.

مبل بادی شفاف صورتی اینتکس تولید 2023

نوعخانگی
 تحمل وزن 90 کیلو گرم
 طول 137 سانتی متر
 عرض 127 سانتی متر
 ارتفاع 74 سانتی متر
 جنس رویه PVC شفاف
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ-
نوع مبلیک نفره
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح گرد
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...