کاناپه بادی تخت خوابشو دو نفره جدید اینتکس

intex 66552

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
7%
5,900,000
5,500,000 تومان
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی تخت خوابشو دو نفره جدید اینتکس سازگار ترین محصول بادی با بدنه طبی می باشد که کاربرد بسیار زیادی دارد تا افراد بتوانند بدون محدودیت و مشکل از داشتن آن در مکان های مختلف استفاده کنند. این محصول سازگار بدنه ای با کیفیت بالا دارد که در این صورت می تواند مورد استفاده دائمی قرار گیرد و در دکوراسیون داخلی منزل برای بهره مندی بیش تر استفاده شود. این محصول سازگار را می توان با قیمت مناسب خریداری کرد و در صورت تمایل به تخت بادی نیز تبدیل نمود. در واقع کاناپه بادی با داشتن تکیه گاهی مقاوم و نشیمن استاندارد و دستگیره هایی که جهت استفاده مقاومت لازم را دارد می تواند یک نشیمن بی عیب و نقص باشد و زمانی که افراد نیاز به تخت بادی داشتن باشند به محصولی دیگر تبدیل شود.

کاناپه بادی تخت خوابشو دو نفره

به این صورت که نشیمن از حالت تاشو در می آید و باز می شود و سطحی بزرگ ایجاد می گردد که قابلیت درازکش بر روی آن وجود دارد و می توان با خیالی آسوده از داشتن آن لذت برد. کاناپه بادی مد نظر از بدنه ای بزرگ با ظرفیت دو نفره برخوردار است که جنس با کیفیت دارد و می تواند با ایجاد سازگاری زیاد جهت استفاده طولانی مدت برای تمامی رده های سنی مد نظر قرار گیرد. همچنین به دلیل برند بودن می توان با خیالی آسوده آن را خریداری کرد و از نظر کیفیت و دوام و طول عمر بالا اطمینان کامل را حاصل کرد. این محصول سازگار رنگ اسپرت نیز دارد که با تمامی دکور ها سازگاری دارد. جهت ثبت سفارش کاناپه بادی تخت خوابشو دو نفره جدید اینتکس و خرید محصول مورد نظر به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه نمایید و خرید را ثبت کنید.

خرید کاناپه بادی تختشو دو نفره اینتکس

 نوع خانگی ، مسافرتی
 تحمل وزن 200 کیلو گرم
 طول 231 سانتی متر
 عرض 203 سانتی متر
 ارتفاع 66 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل 
 جنس بخش کناری PVC مخملی
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپ ندارد
 نوع پمپ -
نوع کاناپه دو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 9.3 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه موازی
 رویه مخمل ضد تعریق
 پشتی و تکیه گاه راحت
 قابلیت تبدیل به تخت و مبل
 همراه با دو محفظه جالیوانی
 قابلیت راه اندازی با خرید پمپ باد مجزا
 دارای سه دریچه باد Air Lock
اقلام همراه برچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...