مبل بادی تکیه گاه دار آبی شفاف اینتکس 66503

intex 66503

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,500,000 تومان
کمی صبر کنید...

مبل بادی تکیه گاه دار آبی شفاف اینتکس 66503 زیبا و خاص است و برای تمامی رده های سنی کاربرد دارد. این محصول بی نظیر دارای ترکیبی از بهترین مواد اولیه است که به جهت ایجاد سازگار ترین حالت ممکن در نظر گرفته می شود و می توان از آن در موقعیت های مختلف بهره مند شد. ساختار این محصول مانند کاناپه بوده است که دستگیره و تکیه گاه و نشیمن طبی و راحتی را شامل می شود. این بخش های تشکیل دهنده محصول همگی برای ایجاد رضایت در افراد می باشد و در نتیجه می توان با خیالی آسوده نسبت به داشتن آن اقدام کرد. رده سنی مختلف از این محصول منحصر به فرد در زمان مطالعه و تماشای فیلم استفاده می کنند. همچنین می توانند در زمان رفتن به مسافرت و گردش آن را به همراه داشته باشند و در صورت وجود موقعیت مناسب نسبت به راه اندازی آن اقدام کنند.

مبل بادی تکیه گاه دار آبی شفاف اینتکس مدل 66503

وزن محصول سبک و قابل حمل می باشد که برای به همراه داشتن آن مشکلی وجود ندارد. از این رو یکی از خاص ترین و کاربردی ترین مواردی است که امروزه افراد ان را برای استفاده در محیط های مرطوب نیز خریداری می کنند. این مبل بادی دارای بدنه ضد آب می باشد که اب و رطوبت را به داخل خود وارد نمی کند و می تواند غیر قابل نفوذ باشد. در این صورت در حاشیه استخر و یا در ساحل نیز مورد بهره برداری قرار می گیرد و می توان از وجود آن لذت برد. بدنه ضد حساسیت و ضد تعریق در روند استفاده آسان از مبل بادی موثر می باشد و در نهایت می تواند این محصول را کاربردی و محبوب سازد. تمامی رده های سنی نسبت به داشتن این مبل بادی تمایل دارند و از آن جایی که بدنه شفاف و زیبا می باشد می تواند برای آن ها موقعیت دلخواهی را رقم بزند. کسانی که تمایل به خرید مبل بادی تکیه گاه دار آبی شفاف اینتکس 66503 دارند به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه نمایند.

خرید مبل بادی تکیه گاه دار آبی شفاف 2023 اینتکس

نوعخانگی
 تحمل وزن 80 کیلو گرم
 طول 109 سانتی متر
 عرض 107 سانتی متر
 ارتفاع 79 سانتی متر
 جنس رویه PVC شفاف
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ-
نوع مبلیک نفره
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 4.5 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح طبی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...