کاناپه بادی تخت خوابشو تک نفره جدید اینتکس

intex 66551

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,700,000 تومان
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی تخت خوابشو تک نفره جدید اینتکس ساخته شده با مواد اولیه با کیفیت که توانسته رضایت مخاطب را به خوبی جلب کند و جزو برترین نمونه از محصولات بادی و راحتی باشد. این محصول بی نظیر به جهت داشتن طراحی استاندارد و ایمن برای استراحت افراد در نظر گرفته می شود که هم یک کاناپه بی عیب و نقص و بی نظیر می باشد که رضایت مخاطب را جلب می کند و هم می تواند به تخت بادی تبدیل شود. به این ترتیب جهت استراحت و خواب در مکان های مختلف نیز در نظر گرفته می شود و دارای بهترین و با کیفیت ترین سطح راحتی می باشد که در این صورت افراد قادر به داشتن موقعیت استاندارد و طبی خواهند بود.

کاناپه بادی تختشو اینتکس تک نفره

این محصول با ظرفیت تک نفره برای استفاده یک فرد ساخته شده است که از جنس پی وی سی مخمل می باشد و می تواند دارای ضخامت زیاد نیز باشد. در این صورت بدون ایجاد حساسیت و مشکلاتی از این قبیل می توان با خیالی آسوده محصول مورد نظر را انتخاب و خریداری کرد و در نهایت توانست در مکان های مختلف آن را مورد بهره برداری قرار داد و از این سطح دلخواه لذت برد. کاناپه بادی دارای تکیه گاهی استاندارد و نشیمنی مطمئن و ساختاری منحصر به فرد است که در این صورت برای تمامی رده های سنی انتخاب و خریداری می شود و می توان بدون محدودیت و مشکل از داشتن هر یک از آن ها بهره مند شد. به منظور کسب راحتی زیاد در حالت کاناپه و یا حتی در زمانی که نشیمن باز می شود و تبدیل به تخت بادی می شود علاقه مندان می توانند انتخاب و خرید کاناپه بادی تخت خوابشو تک نفره جدید اینتکس را از فروشگاه اینتکس ایران انجام دهند.

خرید کاناپه بادی تخت خوابشو یک نفره

 نوعخانگی ، مسافرتی
 تحمل وزن 100 کیلو گرم
 طول 224 سانتی متر
 عرض 117 سانتی متر
 ارتفاع 66 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل 
 جنس بخش کناری PVC مخملی
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپندارد
 نوع پمپ-
نوع کاناپهیک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 5.3 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه موازی
 رویه مخمل ضد تعریق
 قابلیت تبدیل به تخت و مبل
 همراه با محفظه جالیوانی
 قابلیت راه اندازی با خرید پمپ باد مجزا
 دارای دریچه باد Air Lock
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط