مبل بادی تکیه گاه دار سبز Intex 68592

Intex 68592

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
595,000 تومان

مبل بادی تکیه گاه دار سبز Intex 68592 از طراحی خوبی برخوردار است که شباهت محصول به سایر مبل ها را افزایش داده است. در واقع بخش های تشکیل دهنده محصول می تواند مشابه با مبل های پارچه ای و یا چوبی باشد و در نتیجه بهترین موقعیت را برای افراد ایجاد سازد. این محصول بادی از بدنه ای بسیار محکم تشکیل شده است و قابلیت های منحصر به فرد دارد. به طوری که اغلب افراد تمایل به جایگزین کردن آن به جای محصولات طبی و راحتی دیگر دارند. مبل بادی دارای تکیه گاه مطمئن و راحتی است که می توان به آن تکیه داد و از موقعیت استفاده نمود. این تکیه گاه رویه ای موج دار دارد و در گروه بخش های طبی محصول قرار گرفته است.

 استحکام این بخش از محصول سبب شده است که افراد اطمینان کامل نسبت به استفاده طولانی مدت از آن را داشته باشند و در شرایط و مکان های گوناگون از داشتن آن لذت ببرند. محصول مورد نظر تو خالی است اما می تواند بیش ترین میزان استفاده را داشته باشد. برای راه اندازی آن دو دریچه برای اتصال به پمپ باد ایجاد شده است که یکی برای باد کردن تکیه گاه می باشد و دیگری نشیمن محصول را باد می کند. با در نظر گرفتن موارد یاد شده اگر شما قصد انتخاب و خرید مبل بادی تکیه گاه دار سبز Intex 68592 را دارید می توانید به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل وب سایت استفاده نمایید.

نوعسفری، خانگی
 تحمل وزن 120 کیلو گرم
 طول 84 سانتی متر
 عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 86 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ----------------
ساختار رویهموج دار
سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 وزن بسته بندی: 2.1 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای رنگبندی
 کاملا ضد آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...