پمپ دستی اینتکس با عملکرد دوگانه Intex 68605

Intex 68605

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
680,000 تومان

پمپ دستی اینتکس با عملکرد دوگانه Intex 68605 از سری محصولات با کیفیت اینتکس است که با داشتن بدنه پلاستیکی مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار دارد. این محصول عملکرد دوگانه دارد. این بدان معناست که هم برای راه اندازی محصولات بادی مد نظر قرار می گیرد و هم باد داخل آن ها را تخلیه می کند. داشتن خروجی محصول با توان 2.6 لیتر در دقیقه سبب شده است که بدنه های بزرگ نیز به سرعت تخلیه شوند و برای جمع آوری و حمل و نقل آماده گردند. با فشار دادن بر روی اهرم محصول و بالا و پایین رفتن آن میزان باد زیادی تولید می شود و از طریق شلنگ متصل به بدنه وارد بدنه محصولات بادی مختلف می گردد.

پمپ دستی اینتکس با عملکرد دوگانه Intex 68605 | اینتکس ایران

 این محصول را می توان با خود به راحتی به همراه داشت و در موقعیت های مختلف نسبت به استفاده کردن از آن اقدام نمود. پمپ باد دستی بزرگ و مقاوم است و به رنگ مشکی ساخته شده است. طراحی آن ساده است و عملکرد ساده ای دارد. اما مزیت داشتن آن بسیار زیاد است و می تواند بهترین موقعیت را نصیب استفاده کنندگان نماید. پمپ باد دستی برند و اصل است و ساخت شرکت اینتکس می باشد که متناسب با تمامی محصولات بادی کاربرد دارد. خرید این نمونه از وسایل جانبی که برای راه اندازی محصولات بادی لازم و ضروری است تنها از نمایندگی ایران اینتکس انجام می شود.

خرید پمپ دستی اینتکس با عملکرد دوگانه مدل Intex 68605 | اینتکس ایران

 نوع دستی
 جنس بدنه پلاستیک فشرده 
 نوع کاربری تمام محصولات بادی
 ابعاد بسته بندی 48*22*12 سانتی متر 
 شرکت سازنده اینتکس 
 پمپاژدارد
 مکشدارد
 سایر ویژگی ها مناسب تمام لوازم بادی
 دارای نازل سه حالته
 قابلیت باد زدن در دو جهت
 اقلام همراه دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...