پمپ باد برقی فندکی اینتکس مجهز Intex 68609

Intex 68609

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,840,000 تومان

پمپ باد برقی فندکی اینتکس مجهز Intex 68609 دارای تمامی امکانات برای راه اندازی انواع محصولات بادی است و در شرایط مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول را می توان با خیالی آسوده مورد استفاده قرار داد و از داشتن آن لذت برد. به همین خاطر است که برای اغلب محصولات بادی خریداری می شود و بسیار کاربردی است. کاربرد این محصول به گونه ای است که می توان با خرید آن تمامی وسایل مورد استفاده خود را راه اندازی کرد و نسبت به استفاده کردن از آن اقدام نمود. چرا که سری های متنوعی به شلنگ متصل به بدنه وصل شده است تا متناسب با دریچه های مختلف برروی محصولات بادی باشد و بتوان به سرعت تمامی آن ها را نصب و راه اندازی نمود.

پمپ باد برقی فندکی اینتکس مجهز Intex 68609 | اینتکس ایران

بدنه هم با اتصال به برق کار می کند و هم به صورت اتصال به فندک خودرو کاربرد خواهد داشت. در نتیجه می توان نسبت به خرید آن اقدام کرد و از آن لذت برد. توان این محصول 220-240 ولت است و در هر دقیقه 400 لیتر باد تولید می کند. وزن کم محصول نیز در میزان کاربرد آن نقش مهمی دارد و می توان نسبت به داشتن آن در موقعیت هایی مانند مسافرت و گردش نیز اقدام نمود. خرید پمپ باد برقی فندکی اینتکس با بدنه اصل و اورجینال از نمایندگی اینتکس ایران انجام می شود.

خرید پمپ باد برقی فندکی اینتکس مجهز مدل Intex 68609 | اینتکس ایران

 نوع برقی
 ولتاژ مصرفی  110 ولت
 زمان استفاده حدود 4 ساعت
 جنس بدنه پلاستیک فشرده
 ابعاد بسته بندی 24*14*14 سانتی متر 
 شرکت سازنده اینتکس
 شارژر فندکی خیر
 پمپاژ دارد
 مکش دارد
 سایر ویژگی ها مناسب تمام  لوازم بادی
 دارای نازل سه حالته
 اقلام همراه دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...