پمپ باد برقی فندکی جدید اینتکس intex 66634

intex 66634

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,700,000 تومان
کمی صبر کنید...

پمپ باد برقی فندکی جدید اینتکس intex 66634 هم جزو پمپ های بادی می باشد که هم به صورت برقی و هم فندکی قابلیت استفاده را داراست و جزو پمپ های باد پرفروش شرکت اینتکس نیز به شمار می رود. شما این مزیت را در اختیار خواهید داشت که با قیمت عالی بتوانید این پمپ را تهیه کرده و در جهت راه اندازی تمامی محصولات بادی برندهای مختلف از این محصول استفاده کنید. در همین رابطه باید اشاره داشته باشیم که این پمپ باد در یک بسته بندی جدید و این بار با رنگ مشکی و زرد طراحی شده است که نشان از تولیدات جدید شرکت اینتکس دارد. هم چنین این محصول دارای یک عدد آداپتور و یک عدد نازل فندکی می باشد. در واقع با بخش فندکی این پمپ می توانید از طریق فندکی خودرو و هم چنین با آداپتور این محصول نیز با برق شهری به راحتی محصولات خود را باد کنید.

پمپ باد برقی فندکی جدید اینتکس intex 66634 | اینتکس ایران

از نظر قدرت نیز باید اشاره کنیم که پمپ باد برقی فندکی جدید اینتکس intex 66634 جزو پرقدرت ترین محصولات شرکت اینتکس در دسته بندی پمپ های باد می باشد. هم چنین این پمپ باد دارای یک عدد نازل سه حالته است که با استفاده از این نازل می توانید تمام محصولات با دریچه های باد مختلف را باد نمایید. دیگر ویژگی خوبی که این پمپ باد دارد وجود جنس بدنه مقاوم است که در برابر ضربه به سادگی آسیب نخواهد دید. وجود سنسور در داخل این محصول نیز باعث شده تا در استفاده طولانی مدت و در مواقعی که داغ می شود به صورت اتوماتیک این پمپ خاموش شود تا از سوختن این محصول جلوگیری شود. تمامی این ویژگی ها در کنار قیمت خوبی که این پمپ باد دارد باعث شده تا با خیالی راحت بتوانید خرید و ثبت سفارش این کالا را از فروشگاه اینتکس ایران به ثبت برسانید.

خرید پمپ باد برقی فندکی جدید اینتکس مدل intex 66634 | اینتکس ایران

 نوع برقی و فندکی
 ولتاژ مصرفی  12 و 220 ولت
 زمان استفاده حدود 4 ساعت
 جنس بدنه پلاستیک فشرده
 ابعاد بسته بندی 14*14*14 سانتی متر 
 شرکت سازنده اینتکس
 شارژر فندکی دارد
 پمپاژ دارد
 مکش دارد
 سایر ویژگی ها مناسب تمام  لوازم بادی
 دارای نازل سه حالته
 اقلام همراه دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

ساجد قمری

سلام ، مقدار فشار قابل دسترس را اشاره نکردید که در این پمپ باد چند است ؟
من برای تنظیم باد مخزن انبساط پمپ آب ساختمان میخواستم که نیاز به پر کردن هوا با فشار تا ۶۰ پاسکال باشد. ضمنا درجه فشار هم دارد که فشار موجود را نشان بدهد ؟

215 روز پیش ارسال پاسخ
اینتکس ایران

سلام وقت بخیر
این پمپ به درد کار شما نمیخوره و این محصول مناسب برای باد کردن محصولات بادی که داخل سایت هست کاربرد دارد

214 روز پیش ارسال پاسخ
محمد مومنی

سلام خسته نباشید این پمپ برای باد کردن قایق بادی ۴ نفره اینتکس ایا مناسب است؟

88 روز پیش ارسال پاسخ
اینتکس ایران

سلام وقت بخیر
بله با این پمپ هم از طریق برق شهری و هم با فندکی ماشین میتونید قایق های بادی اینتکس رو راه اندازی کنید

88 روز پیش ارسال پاسخ