پمپ باد USB اینتکس جدید USB150

intex 66616

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,400,000 تومان
کمی صبر کنید...

پمپ باد USB اینتکس جدید USB150 به دلیل سبک بودن و قابلیت حمل آسان توجه عده زیادی را به خود جلب کرده است که دارای کیفیت و کارایی بالا می باشد و می توان با خیالی آسوده نسبت به داشتن آن اقدام کرد. پمپ باد مد نظر به وسیله اتصال به کابل یو اس بی و پاور بانک و سیم شارژر شروع به کار می کند و می تواند تولید باد را آغاز کرده و انواع محصولات بادی را برای استفاده و بهره برداری آماده سازد. به این وسیله پمپ باد مد نظر قابلیت کارکرد آسان دارد و برای افراد بهترین گزینه می باشد و می تواند برای آن ها لذت داشتن مسافرت و گردش به وسیله محصولات بادی را ایجاد کند. چرا که در کم ترین زمان محصولات را برای استفاده آماده می کند و می تواند بهترین اوقات را داشته باشد و در نهایت می تواند با حجم کم و قابلیت حمل آسان برای استفاده در مکان های مختلف مد نظر قرار گیرد.

خرید پمپ باد USB اینتکس جدید USB150 باکیفیت کسانی که به دنبال داشتن این محصول بی نظیر می باشند می توانند آن را با قیمت مناسب و کیفیت بالا داشته باشند. چرا که قیمت مناسب محصول نشانگر اصل بودن و اورجینال بودن آن می باشد و در نهایت کیفیت بالا را تضمین می کند و می تواند برای استفاده در طول عمر بالا انتخاب و خریداری شود. داشتن پمپ باد مد نظر امکان راه اندازی بزرگ ترین محصولات بادی در کم ترین زمان را ایجاد می کند و بدون هر گونه محدودیت از نشت باد نیز جلوگیری می کند و در نهایت می تواند سبب مکش باد داخل محصولات نیز شود. چرا که جمع آوری محصولات بادی امری سخت می باشد و تخلیه باد داخل آن ها دشوار است. بنابراین با وجود قابلیت مکش باد داخل محصولات بادی که در این پمپ باد وجود دارد می توان محصول را تخلیه نمود و برای جمع آوری آماده کرد. انتخاب و خرید پمپ باد USB اینتکس جدید USB150 با قیمت مناسب تنها از نمایندگی اینتکس ایران انجام می شود.

 نوعUSB
 جنس بدنهپلاستیک فشرده 
 نوع کاربریتمام محصولات بادی
وزن بسته بندی291 گرم
 شرکت سازندهاینتکس 
 پمپاژدارد
 مکشدارد
 سایر ویژگی هادارای نازل دو حالته
منبع تغذیه 5V USB-A
راه اندازی با پاوربانک ، شارژر موبایل و کابل USB
بهره مندی از صدای کم
وجود سنسور محافظ
سبک و پرتابل
مناسب استفاده در منزل و سفر
 اقلام همراه دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...