پمپ باد برقی جدید اینتکس intex 66640

intex 66640

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
7%
1,500,000
1,400,000 تومان
کمی صبر کنید...

پمپ باد برقی جدید اینتکس intex 66640 یک محصول ایده آل با قدرت بالاست که شرکت اینتکس به تازگی آن را تولید کرده و نسبت به نمونه های قدیمی تر ویژگی های جذابی را در این پمپ باد جای نهاده است که باعث شده تا مشتریانی که قصد خرید یک پمپ باد را دارند بتوانند به بهترین شکل ممکن دست به خرید این کالا بزنند. در همین رابطه باید اشاره کنیم که شرکت اینتکس در ابتدا سعی کرده تا این پمپ باد برقی را به گونه ای طراحی کند که با برق شهری 220 ولت به راحتی قابل راه اندازی بوده و بر روی این محصول یک عدد دکمه برای خاموش و روشن کردن این پمپ نیز دیده می شود که مزیت مهم این محصول نیز به شمار رفته و به راحتی می توانید اقدام به باد کردن تمام محصولات بادی نمایید.

پمپ باد برقی جدید اینتکس intex 66640 | اینتکس ایران

از نظر ظاهری نیز شرکت اینتکس پمپ باد برقی جدید اینتکس intex 66640 را این بار با بدنه مشکی و با خطوط سبز رنگ به بازار عرضه کرده است که نشان از طراحی جدید این پمپ باد دارد. هم چنین بهره مندی از نازل سه حالته در کنار این پمپ نیز سبب شده تا به بهترین شکل ممکن بتوانید تمام محصولات را به وسیله همین پمپ باد کنید. علاوه بر این ها باید اشاره کنیم که این محصول قابلیت مکش را هم داراست که شما می توانید در سریع ترین زمان ممکن باد محصولات خود را هم خالی کنید. هم چنین شرکت اینتکس سعی کرده تا در این پمپ یک سنسور نیز قرار دهد تا در زمانی که محصول بیش از اندازه داغ شد به صورت اتوماتیک پمپ خاموش شود تا از سوختن و آسیب رسیدن به پمپ جلوگیری شود. تمام این ویژگی های فوق العاده در کنار قیمت مناسبی که این پمپ داراست باعث شده تا شما بتوانید با خیالی راحت دست به خرید و ثبت سفارش این محصول از نمایندگی اینتکس ایران بزنید.

خرید پمپ باد برقی جدید اینتکس مدل intex 66640 | اینتکس ایران

 نوع برقی
 ولتاژ مصرفی  220 ولت
 وزن 600 گرم
 جنس بدنه پلاستیک فشرده
 ابعاد بسته بندی 14*14*14 سانتی متر 
 شرکت سازنده اینتکس
 شارژر فندکی -
 پمپاژدارد
 مکشدارد
 سایر ویژگی ها مناسب تمام محصولات بادی
 دارای نازل سه حالته
 اقلام همراه دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

فریدخت سهیلی

سلام . این پمپ ماشین را هم باد می‌کند یاخیر؟ممنون

149 روز پیش ارسال پاسخ
اینتکس ایران

سلام
خیر فقط به درد محصولات بادی موجود در سایت میخورد

149 روز پیش ارسال پاسخ