پمپ باد شارژی جدید اینتکس USB200R

intex 66637

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
11%
3,200,000
2,850,000 تومان
کمی صبر کنید...

پمپ باد شارژی جدید اینتکس USB200R با کارکرد آسان توانسته تمامی محصولات بادی را راه اندازی نماید و آماده استفاده علاقه مندان کند تا لحظات شادی را داشته باشند و از داشتن آن لذت ببرند. پمپ باد محصولی ضروری برای دارندگان انواع محصولات بادی می باشد که استفاده از آن آسان است و مشکلی را برای افراد ایجاد نمی کند. در نتیجه می توان به وسیله شارژ کردن باتری آن محصول را برای به همراه داشتن آماده کرد و برای راه اندازی انواع محصولات مسافرتی خود آن را در نظر داشت و در نهایت توانست نسبت به استفاده از آن اقدام نمود. پمپ باد شارژی کارکرد آسانی دارد و تولید باد زیادی را انجام می دهد تا محصولات بزرگ مانند تشک بادی و انواع استخر های بادی حرفه ای را در کم ترین زمان راه اندازی کند. 

خرید پمپ باد شارژی جدید اینتکس USB200R جدیداین محصول دارای نازل دو حالته می باشد که به راحتی به دریچه هوا موجود در محصولات بادی متصل می شود و می توان از آن بهره مند شد. همچنین به وسیله شارژر موبایل و پاور بانک و کابل یو اس بی نیز شارژ می شود تا افراد بدون هر گونه محدودیت بتوانند محصول را برای تولید باد آماده سازند و به طور کامل شارژ کنند. این محصول با داشتن بدنه ای که از جنس پلاستیک فشرده می باشد توانسته وزن کمی را داشته باشد تا به راحتی در مسافرت و گردش همراه افراد باشد و در زمان نیاز به کار آید. کاربرد این محصول تنها تولید باد نیست و در واقع با عملکرد دو حالته که قابلیت مکش باد داخل بدنه را نیز ایجاد کرده است می توان محصولات بادی را برای جمع آوری تخلیه نمود و در کم ترین زمان آن را تخلیه کرد. مکش باد داخل بدنه نیز به وسیله این محصول انجام می شود و مزیت های زیادی دارد. خرید پمپ باد شارژی جدید اینتکس USB200R با مراجعه به سایت اینتکس ایران انجام می شود.

 نوعشارژی - USB
 جنس بدنهپلاستیک فشرده 
 نوع کاربریتمام محصولات بادی
وزن بسته بندی391 گرم
 شرکت سازندهاینتکس 
 پمپاژدارد
 مکشدارد
 سایر ویژگی هادارای نازل دو حالته
دارای باتری قابل شارژ
راه اندازی با پاوربانک ، شارژر موبایل و کابل USB
بهره مندی از صدای کم
وجود سنسور محافظ
سبک و پرتابل
مناسب استفاده در منزل و سفر
پشتیبانی از پورت TYPE A
ولتاژ 5V و 2AH Ni-MH
 اقلام همراه دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...