پمپ باد فندکی اینتکس Intex 66636

Intex 66636

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
20%
1,300,000
1,050,000 تومان
کمی صبر کنید...

پمپ باد فندکی اینتکس Intex 66636 مناسب استفاده برای راه اندازی تمامی وسایل بادی می باشد که قابلیت کارکرد با اتصال به فندک خودرو را دارد. این محصول بی نظیر دارای ابعاد کوچک است که به راحتی حمل و نقل و جا به جا می شود و می توان آن را در زمان مسافرت نیز با خود به همراه داشت. در این صورت کسانی که با وسایل بادی خود اعم از تخت و تشک بادی به مسافرت و گردش می روند می توانند این محصول را نیز با خود به همراه داشته باشند تا در فضای باز به وسیله اتصال به فندک خودرو محصول مورد نظر را راه اندازی نمایند.

پمپ باد فندکی اینتکس Intex 66636 | اینتکس ایران بدنه دارای دو سر می باشد که یکی مانند کابل به فندک خودرو متصل می شود و سری دیگر به بدنه و محفظه ورود باد در محصولات بادی اتصال می یابد. بنابراین می توان با خیالی آسوده محصول مورد نظر را راه اندازی کرد و به سرعت این کار را انجام داد. این محصول سبک می باشد و در زمان به همراه داشتن فضای کمی را اشغال می کند. بنابراین می توان بدون مشکل و دشواری پمپ باد مورد نیاز برای راه اندازی بدنه های بزرگ را با خود به همراه داشت و از آن بهره مند شد. برای خرید پمپ باد فندکی اینتکس Intex 66636 با مناسب ترین قیمت و کیفیت می توانید محصول را از طریق همین صفحه به سبد خرید خود اضافه کرده و یا به صورت حضوری به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه نمایید.

فروش پمپ باد فندکی اینتکس Intex 66636 | اینتکس ایران

 نوع فندکی
 ولتاژ مصرفی  11 ولت
 زمان استفاده حدود 4 ساعت
 جنس بدنه پلاستیک فشرده
 ابعاد بسته بندی 14*14*14 سانتی متر 
 شرکت سازنده اینتکس
 شارژر فندکی دارد
 پمپاژ دارد
 مکش دارد
 سایر ویژگی ها مناسب تمام لوازم بادی
 دارای نازل سه حالته
 اقلام همراه دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...