پمپ باد دستی ساده بست وی Bestway 62000

Bestway 62000

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
250,000 تومان

پمپ باد دستی ساده بست وی Bestway 62000 به نوبه خود از مزیت های متعدد برخوردار است که افراد به وسیله آن می توانند با خیالی آسوده به مسافرت و گردش بروند و در هر زمان که نیاز دارند به نصب و راه اندازی وسایل بادی همراه خود اقدام کنند. این محصول را می توان به راحتی به همراه داشت و از داشتن وسایل ضروری نیز قافل نشد. چرا که محصول وزن کمی دارد و از ابعاد کوچک برخوردار می باشد. بنابراین مشکلی برای داشتن وسایل ضروری در حین مسافرت و گردش ایجاد نخواهد کرد. این محصول را می توان با خیالی اسوده سفارش داد و از داشتن آن لذت برد. 

چرا که کارکرد آن نیز ساده و آسان است و در نتیجه می تواند به راحتی اغلب محصولات بادی مورد استفاده افراد را راه اندازی کند. با داشتن این محصول زمان راه اندازی محصولات به حداقل می رسد و می توان با خیالی آسوده نسبت به داشتن آن اقدام کرد. پمپ باد دستی به وسیله فشار بر روی اهرم بدنه به کار می افتد و تولید باد می کند. این باد به وسیله شلنگ متصل به بدنه محصول هدایت می شود و از طریق خروجی های مرتبط با بدنه محصولات بادی به داخل آن ها وارد می شود. در نتیجه به سرعت محصولات را نصب و راه اندازی می نماید. خرید پمپ باد دستی ساده بست وی Bestway 62000 با کیفیت اصل از طریق سایت فروشگاه اینتکس ایران صورت می گیرد.

 نوع دستی
 جنس بدنه پلاستیک فشرده 
 نوع کاربری محصولات بادی کوچک
 ابعاد بسته بندی 30*10*10 سانتی متر 
 شرکت سازنده بست وی
 پمپاژدارد
 مکشندارد
 سایر ویژگی ها مناسب لوازم بادی کوچک
 دارای نازل سه حالته
 اقلام همراه -

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...