پمپ باد دستی بست وی کوچک Bestway 62086

Bestway 62086

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
450,000 تومان

پمپ باد دستی بست وی کوچک Bestway 62086 بهترین محصول برای به همراه داشتن در مسافرت و گردش است و به منظور راه اندازی سریع و آسان انواع وسایل بادی مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول را می توان با خیالی آسوده سفارش داد و از داشتن آن در موقعیت های مختلف بهره مند شد. چرا که بدنه از دوام و طول عمر بالا برخوردار است و مقاوم ترین بدنه را شامل می شود. این محصول از جنس پلاستیک ساخته شده است که در نتیجه می توان نسبت به استفاده کردن از آن در موقعیت های مختلف اقدام کرد. به منظور راه اندازی انواع لوازم بادی که افراد مداوم با آن ها در ارتباط می باشند این محصول ساخته شده است و می تواند در کم ترین زمان بزرگ ترین بدنه را راه اندازی سازد.

پمپ باد دستی بست وی کوچک Bestway 62086 | اینتکس ایران

این محصول دارای اهرم می باشد و با فشار دادن اهرم محصول باد شدن شروع می شود و از طریق شلنگ وارد بدنه محصولات بادی می شود. از این رو می توان گفت که ساده ترین ساختار را دارد اما در عین حال بیش ترین کاربرد و مزیت را دارا می باشد. پمپ باد دستی کم جا و قابل حمل است و می توان نسبت به داشتن آن به راحتی اقدام نمود. خرید پمپ باد دستی بست وی با بدنه کوچک تنها از طریق مراجعه به نمایندگی اینتکس انجام می شود.

خرید پمپ باد دستی بست وی کوچک | اینتکس ایران

 نوع دستی
 جنس بدنه پلاستیک فشرده 
 نوع کاربری تمام محصولات بادی
 ابعاد بسته بندی 38*19*11 سانتی متر 
 شرکت سازنده بست وی
 پمپاژدارد
 مکشدارد
 سایر ویژگی ها مناسب تمام لوازم بادی
 دارای نازل سه حالته
 اقلام همراه دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...