پمپ باد دستی بزرگ بست وی

Bestway 62089

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
640,000 تومان

پمپ باد دستی بزرگ بست وی دارای ساختاری ساده می باشد به طوری که می توان به راحتی استفاده از آن را انجام داد. این محصول دارای اهرم است که با فشار دادن بر روی آن و حرکت کردن آن بدنه محصولات بادی شروع به باد شدن می کند و در واقع کارکرد پمپ بادی به این شکل است. محصول برند و اصل می باشد و از بدنه ای با دوام تشکیل شده است که به راحتی در طی سال های زیاد قابلیت راه اندازی انواع محصولات بادی را دارد. به همراه داشتن این محصول به دلیل داشتن وزن کم بسیار آسان بوده است در نتیجه می توان در تمامی مسافرت ها و گردش ها آن را به همراه داشت و از داشتن آن بهره مند شد.

پمپ باد دستی بزرگ بست وی  وزن محصول به دلیل سبک بودن سبب راحتی حمل و نقل شده است و استفاده از آن را آسان می سازد. فشار دادن بر روی اهرم محصول نیز سازگاری دارد و مقاومت زیادی شامل این قسمت از محصول شده است. بنابراین می توان با خیالی آسوده نسبت به داشتن آن اقدام کرد و محصول را برای راه اندازی انواع وسایل بادی مورد استفاده در اطراف مد نظر قرار داد. علاقه مندان به داشتن وسایل بادی شخصی و دارندگان انواع وسایل بادی می بایست دارای پمپ باد دستی باشند تا به راحتی امکان راه اندازی آن را داشته باشند. در نتیجه برای خرید پمپ باد دستی بزرگ بست وی می توانید به وب سایت فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل وب سایت استفاده نمایید.

 نوع دستی
 جنس بدنه پلاستیک فشرده 
 نوع کاربری تمام محصولات بادی
 ابعاد بسته بندی 48*22*12 سانتی متر 
 شرکت سازنده بست وی 
 پمپاژدارد
 مکشدارد
 سایر ویژگی ها مناسب تمام لوازم بادی
 دارای نازل سه حالته
 قابلیت باد زدن در دو جهت
 اقلام همراه-

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...