پمپ باد جدید USB اینتکس

intex 66635

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,300,000 تومان
کمی صبر کنید...

پمپ باد جدید USB اینتکس بهترین گزینه برای راه اندازی تمامی محصولات بادی می باشد و سرعت تولید باد بالایی دارد که در نتیجه می توان با خیالی آسوده نسبت به داشتن آن اقدام کرد و محصول را مورد بهره برداری قرار داد. این نمونه از محصولات لازم و ضروری می باشند که تمامی دارندگان محصولات بادی باید نسبت به خرید آن اقدام کنند و در نهایت بتوانند برای افراد موقعیت استفاده از محصولات بادی را مهیا سازند. پمپ باد مد نظر به وسیله اتصال به شارژر موبایل یا فندک خودرو تولید باد می کند و راه اندازی می شود.

 این محصول بی نظیر و خاص مقدار باد زیادی تولید می کند تا انواع تخت بادی  و تشک بادی و استخر بادی و قایق بادی و مانند این ها را راه اندازی کند. در این صورت با داشتن چنین محصولی می توان در مسافرت و گردش تمامی وسایل بادی خود را به همراه داشت تا امکان راه اندزای آن وجود داشته باشد و بتوان بدون هر گونه مشکل و دشواری نسبت به داشتن آن اقدام کرد. این محصول به وسیله پاوربانک نیز کار می کند و تولید باد را آغاز می سازد. با این وجود است که شرایط برای راه اندازی تمامی وسایل بادی در محیط خارج از خانه و بیرون وجود دارد و می توان در تمامی مسافرت های خود و گردش به مکان های مختلف از آن بهره مند شد. بدنه کوچک و کمجا می باشد و به راحتی در مسافرت و گردش به همراه افراد خواهد بود و فضای کمی را اشغال می کند تا مشکلی از بابت وسایل ضروری دیگر وجود نداشته باشد. خرید پمپ باد جدید USB اینتکس با قیمت مناسب و کیفیت بالا و بدنه اورجینال تنها از سایت اینتکس ایران انجام می شود.

 نوع USB
 ولتاژ مصرفی 5V DC/2A
 جنس بدنه پلاستیک فشرده
 حجم باد 150 لیتر
 شرکت سازندهاینتکس 
 پمپاژدارد
 مکشدارد
 سایر ویژگی هامناسب تمام محصولات بادی
دارای نازل دو حالته
قابل راه اندازی با پاوربانک
قابل راه اندازی با آداپتور شارژر و فندکی خودرو
دارای ساک حمل
 اقلام همراه دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

مبینا بنی علی

هفته پیش قبل سفر یه سر رفتم جنت اباد دفتر اینتکس ایران تشک بادی و تیوپ بخرم تازه این پمپ واسشون اومده بود یدونه ازش گرفتم. یعنی اصلا نباید به قد و قوارش نگاه کرد فسقلی و دوس داشتنی وصلش می دونی پاور بانک دقیقا اندازه پمپ برقی اینتکس توان باد داشت واسه سفر و کمپینگ و این داستانا محشره حتما بخرید

375 روز پیش ارسال پاسخ