پمپ باد برقی 220 ولتی اینتکس Intex 66620

Intex 66620

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,350,000 تومان

پمپ باد برقی 220 ولتی اینتکس Intex 66620 با داشتن توان بالا قادر به تامین باد مورد نیاز برای راه اندازی بدنه های بزرگ است که توان بالایی دارد و می تواند در هر دقیقه 600 لیتر باد تولید کند. این توان برای راه اندازی انواع محصولات بادی بزرگ و حرفه ای کافی می باشد و در نتیجه مشکلی برای استفاده از آن وجود ندارد. پمپ باد برقی می تواند با اتصال به برق کاربرد داشته باشد و در هر محل به راحتی وسایل مورد نیاز افراد را راه اندازی کند. بدنه از جنس با کیفیت پلاستیک است که دارای سازگاری زیاد می باشد. این میزان بالای سازگاری سبب شده است که افراد در طولانی مدت نسبت به استفاده کردن از آن اقدام نمایند و محصول را برای استفاده در محیط های مختلف به همراه داشته باشند.

خرید پمپ باد برقی 220 ولتی اینتکس Intex 66620 | اینتکس ایران برای راه اندازی این محصول نیازی به فشار و یا صرف انرژی نیست و تنها با اتصال به برق محصول شروع به تولید باد می کند. در این صورت با اتصال به دریچه هایی که بر روی محصولات بادی برای باد شدن قرار گرفته است محصولات استحکام بالایی به خود می گیرند و می توانند برای استفاده در نظر گرفته شوند. این محصول با توان 220-240 ولت بهترین گزینه برای تخت و تشک بادی می باشد و در زمان کم آن ها را راه اندازی می کند. به منظور خرید پمپ باد برقی 220 ولتی اینتکس Intex 66620 به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل وب سایت استفاده نمایید.

پمپ باد برقی 220 ولتی اینتکس Intex 66620 ارزان | اینتکس ایران

 نوع برقی
 ولتاژ مصرفی 220 ولت 
 جنس بدنه پلاستیک فشرده
 ابعاد بسته بندی 14*14*11 سانتی متر 
 شرکت سازنده اینتکس 
 پمپاژدارد
 مکشدارد
 سایر ویژگی ها مناسب تمام  لوازم بادی
 دارای نازل سه حالته
 اقلام همراه دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

امین کاظمی

سلام .با این پمپ میشه بادکنک باد کرد ؟ من چند مدل پمپ امتحان کردم هیچ کدوم بادکنک رو باد نمیکنن

251 روز پیش ارسال پاسخ
اینتکس ایران

سلام وقت بخیر
نه متاسفانه این پمپ ها مناسب برای باد کردن بادکنک نیستن

250 روز پیش ارسال پاسخ