پمپ باد برقی فندکی 120 ولتی Intex 68608

Intex 68608

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,810,000 تومان

پمپ باد برقی فندکی 120 ولتی Intex 68608 دارای بدنه ای با قابلیت کارکرد و حمل آسان می باشد به طوری که می توان به راحتی آن را مورد استفاده قرار داد و در مدت زمان طولانی از داشتن آن بهره مند شد. این محصول هم با اتصال به برق کار می کند و هم قابلیت شارژ شدن و اتصال به فندک خودرو را دارد. از این رو می توان به راحتی و با قرار گیری در هر موقعیت بدنه محصولات بادی مورد استفاده خود را راه اندازی نمود. پمپ باد برقی توان 110 - 120 ولتی دارد که در هر دقیقه میزان 400 لیتر باد تولید می کند.

پمپ باد برقی فندکی 120 ولتی Intex 68608 | اینتکس ایران

 بنابراین برای راه اندازی انواع وسایل بادی که در ارتباط با آن می باشید می توانید این محصول را سفارش دهید و از آن بهره مند شوید. این محصول دارای خروجی های مختلف است که به شلنگ متصل شده اند. از طریق این شلنگ باد مورد نیاز به بدنه محصولات بادی هدایت می شود. یکی از خروجی های موجود برروی این محصول سوزنی شکل است که برای باد کردن انواع توپ مورد استفاده قرار می گیرد. در ساختار این محصول دستگیره ایجاد شده است که می توان به وسیله آن محصول را بر روی بدنه ثابت نگه داشت و دچار مشکل نشد. چنانچه قصد خرید این پمپ باد را دارید می توانید به فروشگاه بزرگ اینتکس ایران مراجعه نمایید .

خرید پمپ باد برقی فندکی 120 ولتی مدل Intex 68608 | اینتکس ایران

 نوع برقی
 ولتاژ مصرفی  110 ولت
 زمان استفاده حدود 4 ساعت
 جنس بدنه پلاستیک فشرده
 ابعاد بسته بندی 24*14*14 سانتی متر 
 شرکت سازنده اینتکس
 شارژر فندکی خیر
 پمپاژ دارد
 مکش دارد
 سایر ویژگی ها مناسب تمام  لوازم بادی
 دارای نازل سه حالته
 اقلام همراه دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...