پمپ باد برقی جدید اینتکس AC400

intex 66646

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000 تومان

پمپ باد برقی جدید اینتکس AC400 از سری محصولات لازم و ضروری برای دارندگان انواع محصولات بادی است که می توان به راحتی به وسیله اتصال به برق شهری تولید باد را آغاز کند و در نهایت برای افراد بهترین موقعیت را ایجاد سازد که در کم ترین زمان محصولات بادی را آماده استفاده می کند. این محصول بی نظیر با اتصال به برق شروع به کار می کند و از آن جایی که دارای نازل دو حالته می باشد بر روی اغلب محصولات بادی قرار می گیرد و به دریچه باد آن ها متصل می شود. به این ترتیب باد به داخل بدنه محصولات بادی هدایت می شود و در کم ترین زمان بدنه های بزرگ نیز برای استفاده و بهره برداری آماده می شوند و می توان از آن ها در تفریحات آبی استفاده کرد.

خرید پمپ باد برقی جدید اینتکس AC400 باکیفیت ابعاد کم این پمپ باد به علاوه بدنه ای که از جنس پلاستیک فشرده می باشد سبب آسان شدن حمل و جا به جایی محصول می شود و می تواند برای علاقه مندان ایجاد سازگاری کند تا در مسافرت و گردش آن را به همراه داشته باشند و در راحت ترین حالت ممکن انواع محصولات بادی را برای استفاده آماده سازد. این محصول تشکیل شده از یک ساخته استوانه ای شکل که از آن سیم با دو شاخه خارج شده است که این دو شاخه اتصال به برق را انجام می دهد و می تواند باد زیادی را تولید کند. علاوه بر این موارد محصول دارای قابلیت مکش باد داخل محصولات بادی نیز می باشد که جهت جمع آوری محصولات استفاده می شود و می توان بهترین شرایط و موقعیت را کسب کرد. به جهت داشتن تفریحات مهیج و آرامش و راحتی در مسافرت و گردش و داشتن محصولات مسافرتی استاندارد و بادی می توان این پمپ باد برقی جدید اینتکس AC400 را خریداری کرد و از آن بهره مند شد. خرید این محصول تنها از نمایندگی اینتکس ایران انجام می شود.

 نوعبرقی
 جنس بدنهپلاستیک فشرده 
 نوع کاربریتمام محصولات بادی
وزن بسته بندی630 گرم
 شرکت سازندهاینتکس 
 پمپاژدارد
 مکشدارد
 سایر ویژگی هادارای نازل دو حالته
راه اندازی با برق 220 ولت شهری
دارای صدای کم
بهره مندی از سنسور محافظ
 اقلام همراه دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...