پمپ باد برقی اینتکس Intex 58640

Intex 58640

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
980,000 تومان

پمپ باد برقی اینتکس Intex 58640 از سری جدید محصولاتی می باشد که با بدنه اصل و اورجینال قادر به راه اندازی محصولات بزرگ بادی بوده است. این پمپ باد پر کاربرد و منحصر به فرد است و دارای توان 220-240 ولت می باشد. این محصول را می توان به عنوان سریع ترین پمپ باد برقی با برند اینتکس شناخت که در بسیاری از موارد استفاده می شود. بدنه های بزرگ در مدت زمان کم باد می شوند و برای استفاده آماده می گردند بنابراین کاربرد زیادی دارد و خرید آن برای تمامی دارندگان وسایل بادی لازم و ضروری است.

 حداکثر جریان هوایی که در هر دقیقه به وسیله این پمپ باد تولید می شود 650 لیتر است که به نوبه خود از میزان بالایی برخوردار می باشد. محصول قابلیت شارژ شدن دارد و می توان به وسیله آن بدون استفاده از کابل نیز بدنه محصولات را راه اندازی نمود. به دلیل سادگی استفاده از محصول و همچنین سبک بودن بدنه آن می توان به راحتی محصول را به همراه داشت تا در صورت نیاز به سرعت به راه اندازی انواع وسایل بادی اقدام کرد. بدنه های بزرگ مانند استخر های بادی و تشک و تخت خواب های بادی از جمله محصولاتی هستند که در محیط بیرون و فضای باز به وسیله پمپ باد برقی مد نظر راه اندازی می شوند و برای استفاده آماده می گردند. خرید این محصول از فروشگاه اینتکس انجام می شود .

 نوع برقی
 ولتاژ مصرفی 220 ولت 
 جنس بدنه پلاستیک فشرده
 ابعاد بسته بندی 14*14*11 سانتی متر 
 شرکت سازنده اینتکس 
 پمپاژدارد
 مکشدارد
 سایر ویژگی ها مناسب تمام  لوازم بادی
 دارای نازل سه حالته
 اقلام همراه دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...