پمپ باد برقی استرمی 63036

stermay 63036

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
880,000 تومان
کمی صبر کنید...

پمپ باد برقی استرمی 63036 را می توان جزو پمپ های باد برقی ارزان قیمت در بازار در نظر گرفت که هم کارایی و قدرت بالایی داشته و هم در عین حال نسبت به دیگر نمونه های بازار نیز بسیار ارزان تر است. در همین رابطه باید اشاره داشته باشیم که این پمپ باد به صورت برقی طراحی شده است که تولید برند استرمی بوده و می توانید به راحتی از آن با برقی شهری مستقیم ایران استفاده کرده و اقدام به راه اندازی و باد کردن محصولات خود کنید. بسته بندی کوچک این محصول به گونه ای طراحی شده است که حمل و نقل این محصول را بسیار ساده و آسان نموده است. هم چنین داخل باکس این محصول نیز یک عدد دفترچه راهنما هم وجود دارد که توضیحات کاملی در خصوص نحوه استفاده صحیح از این پمپ باد و همین طور ویژگی های این محصول را در اختیار شما قرار داده است که می توانید به درستی مطالعه کرده و لذت ببرید.

پمپ باد برقی استرمی stermay ht-196 | اینتکس ایران

به جز این موارد باید اشاره کنیم که پمپ باد برقی استرمی 63036 دارای سه عدد نازل مجزا هم می باشد که شما این مزیت را در اختیار خواهید داشت که به راحتی تمام محصولات بادی با دریچه های باد بزرگ و یا کوچک را با همین پمپ باد کرده و از آن ها استفاده کنید. هم چنین این محصول دارای قابلیت مکش هم می باشد که این عامل سبب شده تا بتوانید به راحتی در هر زمان که نیاز داشتید باد داخل محصولات بادی خود را به وسیله همین پمپ تخلیه کنید. با توجه به این توضیحات و قابلیت های استفاده آسان از این کالا ، هم اکنون امکان خرید و ثبت سفارش این محصول از سایت فروشگاه ایران اینتکس برای شما فراهم خواهد بود.

خرید پمپ باد برقی استرمی | اینتکس ایران

 نوع برقی
 ولتاژ مصرفی 220 ولت 
 جنس بدنه پلاستیک فشرده
 ابعاد بسته بندی 14*14*11 سانتی متر 
 شرکت سازنده استرمی
 پمپاژدارد
 مکشدارد
 سایر ویژگی ها مناسب تمام محصولات بادی
 دارای نازل سه حالته
 اقلام همراه دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...