پمپ باد باتری خور اینتکس

intex 66638

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
19%
1,350,000
1,100,000 تومان
کمی صبر کنید...

پمپ باد باتری خور اینتکس بهترین گزینه برای راه اندازی انواع لوازم بادی می باشد که به دلیل باتری خور بودن می توان آن را در موقعیت های مختلف به راحتی مورد استفاده قرار داد. این محصول خاص دارای بدنه ای از جنس بهترین پلاستیک فشرده می باشد که مقاومت زیادی دارد و می تواند در طول عمر بالا برای علاقه مندان مورد استفاده قرار گیرد. کارکرد این محصول اسان می باشد و تنها با شش عدد باتری می توان آن را راه اندازی کرد و تولید مقدار زیادی باد نمود. این محصول قادر به راه اندازی وسایل بادی بزرگ مانند استخر های بادی با ابعاد بزرگ و قایق بادی و شناور بادی می باشد به طوری که در کم ترین زمان مقدار باد مورد نیاز را تامین می کند و در نهایت می تواند اوقات خوشی را برای افراد ایجاد سازد.

 با این وجود است که دارندگان محصولات بادی بزرگ و جادار می توانند این پمپ بادی را داشته باشند تا تمامی محصولات خود را به یکباره راه اندازی کنند. در زمان مسافرت و گردش وجود چنین وسیله جانبی لازم و ضروری است که هم به سرعت باد تولید می کند و هم می تواند بدون نیاز به نیروی انسانی مانند پمپ باد های دستی محصولات را راه اندازی نماید. در این صورت پر فروش و محبوب می باشد و برای تمامی محصولات بادی مورد استفاده قرار می گیرد. به طوری که راه اندازی آن ها سریع و آسان صورت می گیرد. پمپ باد وزن کمی دارد و به دلیل داشتن ابعاد کوچک به راحتی جا به جا می شود. در نتیجه در مسافرت و گردش مشکلی را برای افراد ایجاد نخواهد کرد. خرید پمپ باد باتری خور اینتکس از نمایندگی اینتکس ایران صورت می گیرد.

 نوعباتری خور
 جنس بدنهپلاستیک فشرده 
 نوع کاربریتمام محصولات بادی
وزن بسته بندی400 گرم
 شرکت سازندهاینتکس 
 پمپاژدارد
 مکشدارد
 سایر ویژگی هادارای نازل سه حالته
راه اندازی با شش عدد باطری سایز C
 اقلام همراه دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...