هپی چیر یک نفره کوچک

chair 030

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
محصول فوق قابلیت تولید در رنگبندی دلخواه را داشته که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
1,785,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر یک نفره کوچک دارای بدنه ای کم جا می باشد که قابل استفاده در محیط های کوچک نیز می باشد. به این ترتیب می توان با خیالی آسوده نسبت به داشتن آن اقدام کرد و محصول را برای اتاق خواب نیز سفارش داد. داشتن این نمونه از هپی چیر ها برای افراد لازم و ضروری است. چرا که از مزیت های زیادی برخوردار می باشد. از جمله مزیت های مهم این محصول داشتن قیمت ارزان می باشد که توانایی خرید محصول برای تمامی علاقه مندان وجود دارد. هپی چیر را می توان با داشتن مزیت راحتی و طبی بودن با قیمت ارزان سفارش داد و از کیفیت بالایی که دارد در طی سال های زیاد بهره گرفت.

هپی چیر یک نفره کوچک با کیفیت

هپی چیر مد نظر ظرفیت یک نفره دارد و برای یک فرد ساخته شده است. از این رو تحمل بدنه نسبت به وزن وارد بر آن نیز متناسب با وزن یک فرد است. اما برای ایجاد سازگاری زیاد این تحمل وزن بالا بوده است تا افراد سنگین وزن نیز به راحتی قادر به استفاده از این محصول باشند. با نشستن بر روی بدنه هپی چیر فرورفتگی ایجاد می شود و می توان با خیالی آسوده بر روی بدنه محصول ساعات خوبی را سپری کرد. جهت خرید این هپی چیر یک نفره کوچک که در محیط های مختلف قابلیت استفاده شدن دارد به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید و آن را به راحتی سفارش دهید.

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
شرکت سازندهاینتکس ایران
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...