هپی چیر مستطیلی ایرانی

chair 028

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
محصول فوق قابلیت تولید در رنگبندی دلخواه را داشته که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
2,820,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر مستطیلی ایرانی محصولی برای تمامی سلیقه ها است که در نتیجه می توان به راحتی آن را مورد استفاده قرار داد. این محصول جهت قرار گیری افراد به حالت نشسته و همچنین قرار گیری به حالت درازکش مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند بهترین موقعیت را ایجاد سازد. کسانی که به سمت داشتن این نمونه از محصولات جذب می شوند می توانند آن را برای استفاده در منزل و یا فضاهای دیگر مد نظر قرار دهند. هپی چیر نوعی مبل شنی خاص است که از بدنه ای منعطف تشکیل شده است و ترکیب ساخت آن نیز بسیار ساده می باشد.

خرید هپی چیر مستطیلی ایرانی

رویه محصول از جنس پارچه بوده است که داخل آن از یونولیت های خرد شده پر شده است. از این رو می توان با خیالی آسوده نسبت به داشتن آن اقدام کرد و محصول را به راحتی سفارش داد. هپی چیر مد نظر بدنه ای دارای انحنا دارد که گویی کج شده است و برای تکیه دادن افراد آماده می باشد. این سطح ایجاد تکیه گاه کرده است که به نوبه خود مزیت های زیادی را به دنبال دارد. هپی چیر مستطیلی شکل بدنه ای با جنس پارچه ایرانی دارد و دوخت داخل کشور است. از این رو متناسب با سلیقه افراد مختلف ساخته شده است و نظر آن ها را به خود جلب می کند. جهت خرید این نمونه از وسایل راحتی که بیش ترین کاربرد را برای استراحت افراد دارد به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید.


طول 150 سانتی متر
عرض 110 سانتی متر
ارتفاع 100 سانتی متر
رنگ محصول قابل سفارش
جنس بدنه پارچه مخملی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
شرکت سازنده اینتکس ایران
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...