هپی چیر بزرگ استوانه ای

chair 008

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
محصول فوق قابلیت تولید در رنگبندی دلخواه را داشته که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
3,960,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر بزرگ استوانه ای محصولی برای استفاده یک الی دو فرد می باشد که این ظرفیت بنابر نوع استفاده از محصول در نظر گرفته می شود. این بدنه دارای ارتفاع بلند و مقاوم است که در نتیجه افراد با قرار گیری بر روی آن احساس آرامش می کنند. محصول برای یک فرد به حالت درازکش کاربرد دارد و می تواند آن را احاطه کند اما زمانی که افراد تمایل به نشستن بر روی محصول را دارند می توانند به صورت یک نفره و یا دو نفره از داشتن آن لذت ببرند.

خرید هپی چیر بزرگ استوانه ای

این هپی چیر برای قرار گیری در مقابل تی وی بهترین گزینه است که در زمان انجام گیم و یا تماشای فیلم نشیمنی راحتی را ایجاد می سازد. انجام گیم زمان زیادی را به خود اختصاص می دهد که باید از نشیمن راحتی و طبی برخوردار بود. به این دلیل استفاده از هپی چیر با ساختار سازگار و منحصر به فرد سبب می شود تا در این زمان از آن استفاده شود و بهترین موقعیت نصیب افراد گردد. رویه محصول ضد حساسیت است و قابلیت ضد تعریق دارد. از این رو می توان با خیالی آسوده نسبت به داشتن آن اقدام کرد و سال های زیادی از وجود آن بهره مند شد. بدنه دارای رنگبندی متنوع است که می توان آن را بر اساس سلیقه خود انتخاب کرد. برای خرید این هپی چیر دلخواه به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید.

طول 140 سانتی متر
عرض 140 سانتی متر
ارتفاع 84 سانتی متر
رنگ بدنه قابل سفارش دلخواه
جنس بدنه پارچه
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
تحمل وزن 150 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...