هپی چیر طبی ساده

chair 024

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
محصول فوق قابلیت تولید در رنگبندی دلخواه را داشته که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
2,340,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر طبی ساده بدنه ای بسیار ساده دارد اما به نوبه خود از کاربرد های مختلف تشکیل شده است. به دلیل داشتن بدنه منعطف و نرم توجه عده زیادی به خرید این محصول جذب شده است که تمایل به داشتن راحتی در طی شبانه روز دارند. اغلب افراد به محیطی آرامش بخش در زمان مطالعه و تماشای فیلم نیاز دارند و همواره به دنبال خرید کاناپه های طبی می باشند. اما کاناپه های طبی از قیمت بالا برخوردار هستند که در نتیجه توانایی خرید آن توسط اغلب افراد امکان پذیر نیست. اما با وجود هپی چیر های مختلف که از تنوع بالا برخوردار می باشند می توان جایگزینی مناسب برای کاناپه های راحتی ایجاد کرد و در منزل و محل های دیگر نسبت به داشتن آن اقدام نمود.

هپی چیر طبی ساده با کیفیت

هپی چیر را می توان با بدنه ساده در دسترس علاقه مندان قرار داد تا در هر زمان که مایل هستند بر روی آن قرار گیرند. نشیمن فرورفته در این محصول سبب قرار گیری استاندارد بدن می شود و پا ها را در موقعیت مناسب قرار می دهد. از این رو برای استفاده از این محصول در طولانی مدت مشکلی وجود ندارد و می توان به راحتی نسبت به آن اقدام کرد. هپی چیر مد نظر وزن کمی دارد و بدون مشکل به نقاط مختلف منزل هدایت می شود. در صورت تمایل به داشتن این محصول به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و آن را با قیمت ارزان سفارش دهید.

قطر 90 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
پارچه رویه قابل تعویض
رنگ بدنه رنگبندی متنوع
جنس بدنه پارچه جیر
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
تحمل وزن 150 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...