هپی چیر یک نفره چرم

chair 029

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
محصول فوق قابلیت تولید در رنگبندی دلخواه را داشته که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
2,380,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر یک نفره چرم بدنه ای راحتی دارد و از چند جهت توجه خریداران را به خود جلب کرده است. این محصول دارای کیفیت بالا می باشد به طوری که در طی سال های زیاد قادر به ارائه راحتی و آرامش به استفاده کنندگان است. این محصول را می توان با خیالی آسوده سفارش داد و در موقعیت های مختلف به استفاده کردن از آن اقدام نمود. هپی چیر مد نظر بدنه ای با ظرفیت یک نفره دارد و ساختاری ساده آن را تشکیل داده است.

هپی چیر یک نفره چرم با کیفیت

اما به دلیل استفاده از چرم مصنوعی برای ساخت رویه آن ساختاری جذاب ایجاد شده است که می توان نسبت به قرار دادن محصول در مکان های مختلف اقدام کرد. به این ترتیب کسانی که تمایل به ایجاد محیطی اسپرت در منزل دارند که اغلب در نزدیکی تی وی می باشد می توانند از این هپی چیر مد نظر استقبال کنند و به خرید آن اقدام نمایند. به این ترتیب استفاده از آن در موقعیت های مختلف و برای ایجاد زیبایی در محیط مد نظر قرار می گیرد و می توان از آن بهره مند شد. بدنه سبک و قابل حمل است به طوری که در زمان رفتن به گردش نیز می توان آن را با خود به همراه داشت. از این رو یکی از خاص ترین نمونه های محصولات راحتی است که می توان نسبت به خرید آن اقدام کرد. جهت سفارش محصول به سایت محصولات اینتکس مراجعه نمایید.

قطر 90 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
پارچه رویه قابل تعویض
رنگ بدنه رنگبندی متنوع
جنس بدنه پارچه جیر
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
تحمل وزن 150 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...