هپی چیر راحتی پارچه ای

chair 016

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
محصول فوق قابلیت تولید در رنگبندی دلخواه را داشته که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
2,620,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر راحتی پارچه ای از بدنه ای منعطف تشکیل شده است که می توان نسبت به داشتن آن اقدام کرد و محصول را برای تمامی سنین مورد استفاده قرار داد. این محصول دارای وزن کم می باشد که سازگاری های زیاد شامل آن شده است. سازگاری هایی که سبب آرامش و راحتی بیش تر استفاده کنندگان می شود و می توان با خیالی آسوده نسبت به آن اقدام کرد. داشتن ترکیبی از بهترین مواد اولیه به نوبه خود در ایجاد مزیت های فراوان نقش دارد و بدنه را با سازگاری بیش تر در اختیار استفاده کنندگان قرار می دهد. با این وجود است که محصول جزو پر فروش ترین و محبوب ترین وسایل طبی است که امروزه افراد به آن نیاز دارند.

هپی چیر راحتی پارچه ای با کیفیت

هپی چیر مد نظر از جنس پارچه ای است که بدنه آن از بهترین بافت تشکیل شده است و مقاومت بالایی را ایجاد می کند. این بدنه قابلیت شستشو شدن دارد. اما برای این کار ابتدا باید تخلیه شود. چرا که در داخل بدنه محتویاتی از جنس شن های یونولیتی وجود دارد که بدنه را به طور کامل احاطه کرده است. در نتیجه باید تخلیه شود تا رویه محصول به تنهایی شستشو داده شود. تخلیه از محل زیپ که بر روی بدنه دوخته شده است انجام خواهد گرفت و پس از شستشو و خشک شدن آن مجدد از این طریق پر می شود. جهت سفارش محصول به سایت فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید.

قطر 100 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
پارچه رویه قابل تعویض
رنگ بدنه رنگبندی متنوع
جنس بدنه پارچه
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
تحمل وزن 150 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...