هپی چیر بزرگ چرمی

chair 009

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
محصول فوق قابلیت تولید در رنگبندی دلخواه را داشته که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
3,840,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر بزرگ چرمی را می توان برای استفاده در محیط های مختلف سفارش داد. این محصول دارای بدنه ای است که تنها از دو بخش اصلی تشکیل شده است. این دو بخش اصلی می تواند بهترین موقعیت را ایجاد سازند تا علاقه مندان به استفاده کردن از این محصول به مراتب بیش تر از سایر محصولات مشابه با شد. هپی چیر دارای بدنه ای بزرگ و جادار است که محل قرار گیری یک فرد است. این یک فرد به هر حالت که تمایل دارد می تواند بر روی محصول بشیند و از وجود در محلی نرم و منعطف لذت ببرد.

خرید هپی چیر بزرگ چرمی

هپی چیر را می توان با بدنه ای با ابعاد بزرگ برای اتاق نشیمن انتخاب کرد و از داشتن آن لذت برد. چرا که رویه محصول نیز از چرم بسیار زیبا تشکیل شده است که می تواند جذابیت زیادی برای استفاده کنندگان مهیا نماید. از این رو بهتر است که آن را برای استفاده در دکور منزل مورد استفاده قرار داد و بهترین موقعیت را ایجاد کرد. هپی چیر بزرگ چرمی بدنه ای با سازگاری زیاد است که درطول عمر بالا قادر به داشتن مقاومت های لازم می باشد. جهت سفارش این محصول بی نظیر تنها می توان به نمایندگی اینتکس ایران مراجعه کرد که دارای محصولات فراوان و متنوع می باشد. 

طول 120 سانتی متر
عرض 120 سانتی متر
ارتفاع 84 سانتی متر
رنگ بدنه قابل سفارش دلخواه
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
تحمل وزن 150 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...