هپی چیر کاناپه ای طبی

chair 025

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
محصول فوق قابلیت تولید در رنگبندی دلخواه را داشته که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
2,100,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر کاناپه ای طبی از جمله محصولاتی است که متناسب با سلیقه عده زیادی از افراد ساخته شده است و دارای دوخت و طراحی منحصر به فردی می باشد. به این ترتیب می تواند به راحتی رضایت افراد را به خود جلب کند و جزو وسایل پر استفاده و پر کاربرد باشد. هپی چیر مد نظر دارای ساختاری مانند مبل و کاناپه است که از استحکام و انسجام خوبی برخوردار می باشد. به این طریق می توان محصول را برای استفاده در کنار وسایل راحتی دیگر قرار داد و از داشتن آن بهره مند شد. نشیمن این محصول محکم و استوار است اما با این وجود از انعطاف بالایی برخوردار می باشد.

خرید هپی چیر کاناپه ای طبی

به این ترتیب می توان بر روی آن ساعات خوشی را سپری کرد. تکیه گاهی که در این محصول ایجاد شده است بسیار با دوام بوده و قادر به تحمل فشار وارد بر خود می باشد که می توان به آن تکیه داد و از وجود آن بهره مند شد. هپی چیر مد نظر بدنه ای ضد حساسیت دارد به طوری که برای استفاده در طی مدت زمان طولانی در نظر گرفته می شود و می توان نسبت به خرید آن اقدام نمود. وجود این محصول در منزل لازم و ضروری است تا افراد بهترین اوقات را سپری کنند. جهت سفارش محصول مورد نظر به فروشگاه اینتکس مراجعه کنید و از تخفیفات مناسب آن برای خرید انواع محصولات بهره مند باشید.

طول 100 سانتی متر
عرض 100 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
شرکت سازنده اینتکس ایران
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...