هپی چیر چرمی منعطف

chair 013

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
محصول فوق قابلیت تولید در رنگبندی دلخواه را داشته که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
2,040,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر چرمی منعطف بهترین گزینه برای استفاده در محیط های مختلف است و از بدنه ای مقاوم تشکیل شده است. این محصول را می توان به راحتی با خود به همراه داشت و از داشتن آن لذت برد. چرا که بدنه دارای ساختاری منسجم و مقاوم می باشد به طوری که با قرار گیری بر روی آن احساس آرامش و امنیت نصیب استفاده کنندگان خواهد شد در نتیجه تنها با در نظر گرفتن آن می توان بهترین لحظات را به وجود آورد. هپی چیر از موادی تشکیل شده است که قابل شستشو نمی باشد. در واقع محتویات داخلی محصول نباید با آب و رطوبت برخوردار داشته باشند.


هپی چیر چرمی منعطف با کیفیت

چرا که از جنس یونولیت بوده است و با برخورد با این عوامل خاصیت نرم بودن و منعطف بودن خود را از دست می دهند. در نتیجه به یکدیگر چسبیده و دیگر محصول دارای کاربرد و کارایی قبل نخواهد بود. هپی چیر مد نظر بدنه ای سازگار دارد که در نتیجه می توان آن را در موقعیت های مختلف مورد استفاده قرار داد. بدنه دارای جذابیت نیز می باشد که در نتیجه می توان آن را در دکور منزل و اتاق خواب در نظر گرفت. این محصول دارای کیفیت بالا است که طول عمر بالا نصیب آن شده است. بنابراین می توان با خیالی آسوده نسبت به داشتن آن اقدام کرد و محصول را برای خود سفارش داد. جهت خرید تنها می توان به نمایندگی اینتکس مراجعه کرد.

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 105 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
شرکت سازنده اینتکس ایران
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...