هپی چیر چرمی راحتی

chair 012

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
محصول فوق قابلیت تولید در رنگبندی دلخواه را داشته که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
3,720,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر چرمی راحتی از سری محصولات طبی و منحصر به فرد برای استفاده در منزل می باشد و از بدنه ای با ساختاری خاص برخوردار است. این محصول دارای ترکیبی از بهترین مواد اولیه می باشد که سبب ایجاد طول عمر بالا شده است. به دلیل داشتن بدنه ای که از جنس چرم مصنوعی بوده است افراد می توانند به راحتی از داشتن این محصول در دکوراسیون داخلی منزل بهره ببرند و از داشتن آن لذت ببرند. خرید این نمونه از وسایل راحتی به صرفه است. چرا که هزینه خرید آن کم می باشد و در واقع با پرداخت هزینه کم می توان بهترین نشیمن را به دست آورد.

خرید هپی چیر چرمی راحتی

این محصول با ایجاد فرورفتگی در بخش رویه خود ایجاد تکیه گاه نیز کرده است تا بتوان به راحتی به آن تکیه داد و از موقعیت استفاده نمود. هپی چیر مد نظر مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه دارد و از بدنه ای منحصر به فرد و ضخیم تشکیل شده است. بنابراین می توان با خیالی آسوده نسبت به داشتن آن اقدام کرد و محصول را به راحتی سفارش داد. استفاده طولانی مدت از این محصول به سادگی صورت می گیرد چرا که بدنه تنها از دو بخش ساده تشکیل شده است که در کنار هم محصول را ایجاد کرده اند و استفاده از آن بسیار ساده می باشد. سفارش خرید این نوع هپی چیر دلخواه تنها از نمایندگی اینتکس انجام می شود.

طول 110 سانتی متر
عرض 110 سانتی متر
ارتفاع120 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
شرکت سازنده اینتکس ایران
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابل شست و شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...