هپی چیر راحتی مخمل

chair 019

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
محصول فوق قابلیت تولید در رنگبندی دلخواه را داشته که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
2,940,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر راحتی مخمل از سری محصولات پر استفاده و محبوب می باشد که دارای میزان خرید بالا است. فروش این محصول به مراتب بیش تر از سایر محصولات مشابه می باشد که می توان با خیالی آسوده نسبت به داشتن آن اقدام نمود. هپی چیر مد نظر دارای بهترین کیفیت و مرغوب ترین بدنه است که ضخامت زیادی شامل آن شده است. به این ترتیب برای استفاده افراد در طی سال های زیاد و در مکان های مختلف ایجاد سازگاری کرده است.

هپی چیر راحتی مخمل با کیفیت

رویه مخمل در ایجاد نرمی و لطافت بر روی بدنه در زمان استفاده افراد بهترین شرایط را ایجاد کرده است و در واقع پر طرفدار ترین بدنه هپی چیر ها می باشد. بدنه مخمل عاری از عوامل حساسیت زا می باشد به طوری که می توان به راحتی از آن در طی مدت زمان طولانی بهره مند شد و در هر موقعیت که شرایط مهیا باشد به استفاده از آن اقدام کرد. این محصول برای قرار گیری در محیط های مختلف سازگاری دارد و دارای دوام بالا می باشد. ضخامت بدنه در محیط های بیرون مانند مسافرت و گردش سبب قرار گیری آن بر روی سطوح مختلف شده است که به نوبه خود از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. هپی چیر راحتی مخمل را با قیمت مناسب از نمایندگی اینتکس سفارش دهید.

طول 100 سانتی متر
عرض 100 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخملی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
شرکت سازنده اینتکس ایران
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابل شست و شو
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...