هپی چیر با رویه مخمل

chair 007

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
محصول فوق قابلیت تولید در رنگبندی دلخواه را داشته که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
3,840,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر با رویه مخمل بدنه ای بزرگ و جادار دارد که برای استفاده یک فرد ساخته شده است. بر روی این محصول کودکان به همراه والدین خود نیز قرار می گیرند و می توانند بر روی آن آرامش داشته باشند. از این رو جادار بودن محصول حائز اهمیت است و قادر به داشتن بهترین موقعیت می باشد. هپی چیر محصولی با بدنه راحتی است که ساختار ساده دارد. بدنه محصول از یک رویه مخمل و محتویات داخلی تشکیل شده است که می توان به راحتی افراد در زمان نشستن کمک کند. بنابراین تنها بخشی که ترکیب این محصول را منعطف و نرم می کند شن های یونولیتی است که داخل آن را فرا گرفته اند. بنابراین می توان با خیالی آسوده بر روی آن قرار گرفت و از وجود آن بهره مند شد.

خرید هپی چیر با رویه مخمل

هپی چیر مد نظر رویه ای ضخیم و با دوام دارد. به طوری که تمامی افراد با وزن های سنگین نیز قادر به قرار گیری بر روی آن می باشند. این هپی چیر لطافت خاصی نیز پیدا کرده است که سبب به آرامش رسیدن افراد مختلف می شود. کودکان در زمان قرار گیری بر روی این محصول احساس خوشایندی پیدا می کنند و می توانند به راحتی موقعیت دلخواهی به دست آورند. در نتیجه علاقه مندان به این محصول بی نظیر قادر به داشتن محصول برای طول عمر بالا و برای استفاده تمامی اعضای خانواده می باشند. جهت خرید هپی چیر با رویه مخمل به نمایندگی اینتکس مراجعه نمایید.

طول 152 سانتی متر
عرض 152 سانتی متر
ارتفاع 81 سانتی متر
رنگ بدنه زرشکی
جنس بدنه مخمل خزدار
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 150 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...