ماسک شنا کودک ست دوتایی اینتکس

intex 55983

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
850,000 تومان

ماسک شنا کودک ست دوتایی اینتکس مجموعه ای بی عیب و نقص برای حضور در محیط های آبی است که برای کودکان ایجاد مزیت کرده است تا بتوانند در شرایط ایمن و استاندارد به تفریحات مهیج آبی بپردازند و از آن لذت ببرند. ماسک شنا ترکیبی از بهترین مواد اولیه است که توانسته رضایت مخاطب را جلب کند و برای آن ها ایجاد سازگاری با محیط کند. این محصول رنگبندی فانتزی و دلخواه دارد که متناسب با سلیقه رده سنی کودک است و می تواند آن ها را به خود جذب نماید. با این وجود است که انتخاب و خرید محصول به تمامی علاقه مندان توصیه می شود تا شرایط شنا و غواصی را برای کودکان ایجاد کنند و از نفوذ آب به چشم و بینی که امری آزاردهنده می باشد جلوگیری نمایند.

خرید ماسک شنا کودک ست دوتایی اینتکس حرفه ای ارزان در این صورت با خیالی آسوده کودکان در محیط های آبی قرار می گیرند و به فعالیت مورد علاقه خود می رسند. وزن کم ماسک شنا شامل استفاده آسان می شود که به راحتی بر روی صورت قرار می گیرد و می تواند ایجاد مزیت کند. علاوه بر این موارد محصول دارای بند تنظیم سایز نیز می باشد که متناسب با سایز سر افراد اندازه گیری می شود تا استفاده از ماسک شنا آسان شود. قیمت خرید ماسک شنا به گونه ای است که تمامی علاقه مندان توان خرید آن را دارند و می توانند به راحتی آن را وارد سبد خرید کنند و در زمان نیاز محصولی بی نظیر را در اختیار کودکان قرار دهند که دارای مقاومت بالا در برابر عوامل مختلف نیز می باشد. لنز موجود در بدنه ضد بخار است که از جنس پلی کربنات می باشد و مزیت حضور در آب گرم را ایجاد می کند. چنانچه به داشتن ماسک شنا کودک ست دوتایی اینتکس تمایل دارید و قصد خرید آن با قیمت مناسب را دارید مراجعه به فروشگاه اینتکس ایران بهترین روش جهت خرید می باشد.

نوعلوازم غواصی
وزن220 گرم
رده سنیبالاتر از هشت سال
تولید برنداینتکس
جنس بندسیلیکون
سایر ویژگی هاجنس لنز پلی کربنات
بدون لاتکس
دارای پوشش ضد آب و آلودگی
مناسب برای غواصی و شنا
طراحی شیک و زیبا
دو رنگ جذاب
قابلیت تنظیم بند ماسک
وضوح بالا در زیر آب
کیفیت ساخت عالی
اقلام همراه-

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...