ماسک شنا بزرگسال Aqua مشکی اینتکس

intex 55977 black

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
28%
650,000
470,000 تومان
کمی صبر کنید...

ماسک شنا بزرگسال Aqua مشکی اینتکس محصولی کاربردی و پر استفاده است که افراد در زمان غواصی و شنا از آن استفاده می کنند. این محصول از بدنه ای با کیفیت تشکیل شده است که ایجاد حساسیت نمی کند و در نتیجه می تواند بدون هر گونه مشکل و آسیب برای افراد استفاده شود. محصول مورد نظر به جهت جلوگیری از ورود آب به چشم و بینی ساخته شده است و یک محصول کامل می باشد که با وزن سبک به راحتی بر روی صورت افراد قرار می گیرد و مورد استفاده واقع می شود. 

لایه ای که سطح محصول را ایجاد کرده است بدون نفوذ آب می باشد و هر گونه رطوبت را نیز به داخل وارد نمی کند. همچنین از ورود آلودگی نیز جلوگیری می کند تا در نهایت افراد بتوانند بدون هر گونه مشکل و دشواری از داشتن آن استفاده کرده و غواصی و شنا را انجان دهند. این محصول می تواند بروز آسیب به چشم در اثر حضور در آب را نیز کاهش دهد و در نهایت از سری وسایل مورد نیاز جهت شنا و تفریحات آبی است که با قیمت مناسب ارائه می شود و می توان از آن بهره مند شد. رنگ این محصول مشکی است که مورد خریداری افرادی قرار می گیرد که به این رنگ علاقه دارند و در نهایت می توانند بهترین اوقات را برای خود رقم بزنند. برای به همراه داشتن محصول در زمان رفتن به شنا و غواصی مشکلی وجود ندارد چرا که محصول کمجا و کوچک است و تمامی مزیت های لازم برای به همراه داشتن را دارد و در نتیجه می توان با آن را با خود حمل کرد. از فروشگاه اینتکس ایران همواره محصولات اورجینال ارائه می شود که ماسک شنا بزرگسال Aqua مشکی اینتکس نیز جزو محصولاتی است که تنها از این فروشگاه خریداری می گردد.

نوعلوازم غواصی
وزن250 گرم
رده سنیبالاتر از چهارده سال
تولید برنداینتکس
جنس بندسیلیکون
سایر ویژگی هاجنس لنز پلی کربنات
بدون لاتکس
دارای پوشش ضد آب و آلودگی
مناسب برای غواصی و شنا
طراحی شیک و زیبا
قابلیت تنظیم بند ماسک
وضوح بالا در زیر آب
کیفیت ساخت عالی
اقلام همراه-

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...