ماسک شنا بزرگسال Aqua آبی اینتکس

intex 55977 blue

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
28%
650,000
470,000 تومان
کمی صبر کنید...

ماسک شنا بزرگسال Aqua آبی اینتکس از سری محصولات برند و اصل می باشد که با بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه ساخته شده است و می توان از وجود آن نهایت استفاده های لازم را به عمل آورد. این محصول منحصر به فرد همواره نیاز افراد به داشتن اسنورکل و مانند این ها را برطرف می سازد و با قیمت مناسب ارائه می گردد. در این صورت افراد می توانند ماسک شنا را برای کسانی مورد استفاده قرار دهند که به شنا و غواصی می پردازند و با داشتن آن مشکلات و آسیب ها را به حداقل می رسانند. چرا که در زمان حضور در محیط های آبی آب به داخل چشم و بینی نفوذ می کند و در اثر وجود کلر در داخل آب آسیب هایی به این دو اندام وارد می شود.

 به همین خاطر از انواع عینک شنا و ماسک شنا استفاده می شود تا چنین احتمالاتی به حداقل برسد و بتوان به صورت حرفه ای ورزش شنا و غواصی را انجام داد. رنگ محصول آبی است و برای علاقه مندان به این رنگ انتخاب و خریداری می شود. در این صورت محصولی پر فروش و محبوب است که افراد توانسته اند بدون هر گونه مشکل و دشواری نسبت به داشتن آن اقدام کنند و از آن جایی که دارای قیمت مناسب می باشد تمامی آن ها توان خرید محصول را خواهند داشت. بدنه محصول غیر قابل نفوذ نسبت به آب می باشد و در این صورت آب را نفوذ نمی دهد و بینی و چشم ها در امان می مانند. علاوه بر این موارد آلودگی های موجود در آب نیز وارد این دو اندام نخواهند شد و مزیت خواهد داشت. خرید ماسک شنا بزرگسال Aqua آبی اینتکس از فروشگاه مرکزی اینتکس ایران صورت می گیرد.

نوعلوازم غواصی
وزن250 گرم
رده سنیبالاتر از چهارده سال
تولید برنداینتکس
جنس بندسیلیکون
سایر ویژگی هاجنس لنز پلی کربنات
بدون لاتکس
دارای پوشش ضد آب و آلودگی
مناسب برای غواصی و شنا
طراحی شیک و زیبا
قابلیت تنظیم بند ماسک
وضوح بالا در زیر آب
کیفیت ساخت عالی
اقلام همراه-

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...