عینک شنا بزرگسال مدل Pro اینتکس

intex 55692 orange

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
620,000 تومان

عینک شنا بزرگسال مدل Pro اینتکس به گونه ای ساخته شده است که محافظی بزرگ بر سر راه نفوذ آب به چشم ها می باشد و می تواند از بروز آسیب به چشم در زمان شنا و تفریحات آبی جلوگیری نماید. این محصول دارای بدنه ای از جنس سیلیکونی می باشد که دارای استحکام بالا بوده است اما انعطاف زیادی نیز دارد تا دچار شکستگی نشود و طول عمر بالایی داشته باشد. محصول مورد نظر به دلیل داشتن لایه سیلیکونی در دور شیشه ها از عبور آب جلوگیری می کند و می تواند بهترین موقعیت را برای استفاده کنندگان رقم بزند. در این صورت کسانی که به تفریحات آبی مشغول می شوند می توانند عینک شنا استفاده کرده و از این مورد لذت ببرند.

 این محصول دارای شیشه ضد بخار است تا دید کامل را ایجاد کند و برای این موارد مزیت داشته باشد. علاوه بر این موارد محصول کمجا و منحصر به فرد است که فضای کمی را اشغال می کند و در زمان رفتن به استخر و یا تفریحات آبی دیگر به همراه افراد قرار گرفته و مورد استفاده واقع می شود. عینک شنا وسیله ای شخصی است که توسط یک فرد استفاده می شود و به دلیل داشتن طول عمر بالا و کیفیت بالا دوام و سازگاری زیادی دارد که برای رده سنی بزرگسال استفاده شده و برای آن ها لذت بخش می باشد. این محصول رنگبندی دارد و متناسب با سلیقه افراد انتخاب و خریداری می شود و در نهایت می تواند بهترین لحظات ایمن و استاندارد را برای افراد رقم بزند. کسانی که مشتاق به خرید عینک شنا بزرگسال مدل Pro اینتکس می باشند و به دنبال تهیه آن با کیفیت اصل می باشند به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه نمایند.

نوعلوازم شنا
جنس بندسیلیکونی با انعطاف پذیری بالا
رده سنیبالاتر از ۱۴ سال
شرکت سازندهاینتکس
وزن118 گرم
سایز بندیخیر
رنگبندیدارد
سایر ویژگی هامناسب بزرگسال
دارای سه رنگ مختلف
بدون لاتکس
بدون PVC
ضد بخار
دارای محافظ UV
 اقلام همراه-

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...