تخت بادی تک نفره با رویه جیر اینتکس 66706

intex 66706

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,790,000 تومان

تخت بادی تک نفره با رویه جیر اینتکس 66706 بهترین گزینه برای استفاده در اتاق خواب می باشد که با ظرفیت تک نفره توانسته رضایت مخاطب را جلب کند. به دلیل داشتن بهترین خصوصیات و سازگار ترین موقعیت افراد زیادی تمایل به خرید این محصول دارند و در نتیجه می توانند با خیالی آسوده از آن در طی سال های زیاد استفاده کنند. امکان راه اندازی و نصب این محصول و جمع آوری مکرر آن وجود دارد و بدنه برای چنین امری سازگاری داشته است. بدنه تشکیل شده از با کیفیت ترین مواد اولیه که از نوع پی وی سی برزنتی می باشد که رویه آن از نوع پی وی سی جیر بوده است. به هر حال تمامی بخش های این محصول تنها برای راحتی و آرامش استفاده کنندگان در نظر گرفته شده است و در نتیجه می تواند برای آن ها موقعیت استاندارد و راحتی را ایجاد سازد. ساختار طبی محصول دارای بالش بادی سرخود می باشد که بخش بر آمده بالایی تخت بادی را شامل می شود.

 بر روی این بخش می توان آرامش و راحتی را تا سر و گردن نیز مهیا کرد تا بتوان در موقعیت های مختلف به استفاده از این محصول پرداخت. راه اندازی محصول در کم ترین زمان انجام می شود که به دلیل وجود پمپ باد برقی سرخود در داخل بدنه می باشد. این محصول منحصر به فرد به چنین امکانی مجهز است که می توان به راحتی بدنه را برای استفاده اماده کرد و از داشتن آن لذت برد. تخت بادی مد نظر کمجا و کاربردی است به طوری که برای تجهیز کردن باغ و ویلا به وسایل راحتی و امکان اقامت در شب استفاده می شود. به این ترتیب جزو محصولات پر فروش می باشد که با بدنه طبی نیاز افراد به آرامش و راحتی را پاسخ می دهد. به جهت خرید آسان تخت بادی تک نفره با رویه جیر اینتکس 66706 به سایت فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کنید و محصول را با قیمت ارزان سفارش دهید.

 نوع خانگی
تحمل وزن 136 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
عرض 97 سانتی متر
 ارتفاع 46 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپدارد
نوع پمپ پمپ برقی سرخود
ساک حملدارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 6.1 کیلوگرم
دارای بالش بادی سرخود
دارای سطح موج دار
دارای پمپ باد برقی دو کاره
دارای رویه ضد تعریق
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...