تخت بادی تاجدار دو نفره جیر 67397

bestway 67397

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,400,000 تومان

تخت بادی تاجدار دو نفره جیر 67397 از سری تخت های منحصر به فرد بست وی است که قطعا برای تمام سنین قابلیت استفاده را داراست. رویه و بخش های کناری تمام مخمل محصول از مهم ترین ویژگی های این کالا به شمار می رود. وجود خطوط موازی بر روی تخت باعث شده تا کالا به راحتی ساختار طبی و نرم و راحت را به خود بگیرد. وجود تکیه گاه در بالای تخت نیز سبب شده تا هم بتوانید به آن تکیه داده و هم بالش شمابر روی تخت تکان نخورد. خرید و ثبت سفارش از فروشگاه اینتکس ایران امکان پذیر است.

تخت بادی تاجدار دو نفره جیر 67397 منحصر به فرد و جذاب است و برای استفاده علاقه مندان به داشتن وسایل جذاب و زیبا مورد استفاده قرار می گیرد. تخت بادی با داشتن بدنه منحصر به فرد و مقاوم سبب شده است که افراد بتوانند بر روی آن استراحت و آرامش داشته باشند و از رویه مواج آن بتوانند آرامش را به دست آورند. چرا که این رویه سبب قرار گیری استاندارد ستون فقرات می شود تا افراد در زمان استراحت بتوانند بهترین موقعیت را داشته باشند و از وجود آن بهره مند شوند. در نتیجه توانایی استفاده از آن در موقعیت های مختلف وجود دارد. به دلیل داشتن ظاهری زیبا و جذاب نیز فروش بالایی دارد و اغلب افراد تمایل به داشتن آن دارند. از این رو برای استفاده مداوم در منزل و اتاق خواب خود نیز می توان خرید این محصول را انجام داد و نسبت به داشتن آن اقدام کرد.

خرید تخت بادی تاجدار دو نفره جیر بست وی

تخت بادی تاجدار ظرفیت دو نفره دارد و توان مقابله با فشار وزن آن ها را دارد. با توجه به این مقاومت و تحمل بالا می توان محصول را به عنوان یک محصول منحصر به فرد معرفی کرد که دوام و طول عمر زیادی دارد و می توان از داشتن آن بهره مند شد. همچنین افراد سنگین وزن نیز می توانند از داشتن آن لذت ببرند و با خیالی آسوده بر روی آن قرار گیرند. تخت بادی مد نظر با بدنه پی وی سی جیر توانسته مقاوم و منحصر به فرد باشد تا در طی سال های زیاد بتوان بر روی آن قرار گرفت و از داشتن آن بهره مند شد. این محصول بی نظیر و خاص دارای قیمت مناسب نیز می باشد تا تمامی علاقه مندان قادر به پرداخت هزینه بابت خرید آن باشند و از وجود محصول بهره مند شوند. این محصول قابلیت استفاده در مسافرت و گردش را نیز دارد و می تواند کاربرد و مزیت زیادی داشته باشد. به جهت خرید آسان تخت بادی تاجدار دو نفره جیر 67397 به نمایندگی اینتکس مراجعه کنید.

فروش تخت بادی تاجدار دو نفره مدل 67397

نوعخانگی ، سفری
تحمل وزن 273 کیلو گرم
 طول 234 سانتی متر
عرض 163 سانتی متر
 ارتفاع 78 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
نوع پمپ-
ساک حملدارد
سایر ویژگی ها دارای رویه ضد تعریق و طبی
 بدنه مخمل و باکیفیت
 وجود تکیه گاه ایده آل و زیبا
 امکان راه اندازی در سریع ترین زمان
 کیفیت بالای ساخت و تولید
اقلام همراه برچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...