تخت بادی اینتکس جدید دو نفره 64123

intex 64123

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,000,000 تومان

تخت بادی اینتکس جدید دو نفره 64123 تولید 2022/12/27 بوده و فاقد ساک حمل می باشد. این تخت دارای پمپ باد برقی سرخود است که به ساده ترین شکل ممکن قابلیت راه اندازی و تخلیه باد دارد. رویه مخمل و ضد تعریق محصول در کنار خطوط موازی و طراحی شیک و زیبایی که دارد مهم ترین ویژگی های این تخت بادی است. با توجه به این موارد امکان خرید و ثبت سفارش این محصول از سایت فروشگاه اینتکس ایران برای شما عزیزان فراهم است.

تخت بادی اینتکس جدید دو نفره 64123 از سری محصولات جدید شرکت اینتکس است که همواره محصولات طبی و راحتی را با کیفیت بالا ارائه می دهد. این محصول بی نظیر ظرفیت دو نفره دارد و از بدنه بزرگ و جادار برخوردار می باشد تا در نتیجه بتوان در موقعیت های مختلف بهترین کاربرد را از آن به دست آورد. تخت بادی مد نظر رویه ای با جنس جیر دارد که بدنه مشکی رنگ محصول را جذاب تر کرده است. به طوری که محبوبیت زیادی پیدا کرده است و افراد به سمت خرید آن کشیده می شوند. ساختار  جذاب محصول سبب شده است که افراد بتوانند آن را در دکوراسیون داخلی اتاق خواب استفاده کنند و به جای تخت خواب های فلزی و چوبی از آن بهره ببرند. به منظور راه اندازی آسان محصول پمپ باد برقی سرخود در بدنه کار گذاشته شده است که می توان به وسیله آن در مدت زمان کم محصول را برای بهره برداری آماده کرد و از آن لذت برد.

خرید تخت بادی اینتکس جدید دو نفره مدل 64123

همچنین در زمان نیاز به جمع آوری محصول نیز می توان به راحتی آن را با استفاده از حالت مکش پمپ باد برقی سرخود از باد تخلیه نمود و آن را جمع آوری کرد تا در نتیجه از آن نگه داری کرد و یا برای محیط های مختلف آن را جا به جا و حمل نمود. با این وجود است که تمامی موقعیت های مختلف برای به دست اوردن سطح طبی و راحتی برای به آرامش رسیدن رعایت شده است و در این تخت بادی موجود می باشد تا افراد از آن نهایت استفاده های لازم را به میان آورند و ساعات خوشی را بر روی آن سپری کنند. این محصول بی نظیر برند و اصل است و دارای طول عمر و سازگاری زیاد می باشد. از این رو جزو پر فروش ترین و با دوام ترین محصولات راحتی و طبی است. خرید تخت بادی اینتکس جدید دو نفره 64123 تنها از نمایندگی مرکزی اینتکس انجام می شود که با انتخاب محصول از دسته بندی تخت خواب بادی می توان خرید خود را ثبت نمود.

فروش تخت بادی اینتکس دو نفره مشکی رنگ

نوعخانگی
تحمل وزن 273 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 42 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپدارد
نوع پمپبرقی سرخود
ساک حملندارد
سایر ویژگی ها دارای رویه مواج و ضد تعریق
 دارای بالش بادی سرخود
 لایه های داخلی فایبرتک
 دارای قابلیت مکش باد توسط پمپ
 رنگ مشکی و زیبا
 بخش های کناری با کیفیت PVC
 ساخت شرکت اینتکس
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

فاطمه باجلان

سلام وقت بخیر
این تخت رو میشه با بقیه پمپ های باد هم راه اندازی کنیم؟

192 روز پیش ارسال پاسخ
اینتکس ایران

سلام وقت شما هم بخیر
بله یک دریچه باد مجزا کنار پمپ برقی محصول قرار گرفته که میتونید با بقیه پمپ های باد هم تخت را راه اندازی کنید

188 روز پیش ارسال پاسخ