بین بگ یک نفره مبلی

bean bag 030

دسته : بین بگ
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
محصول فوق قابلیت تولید در رنگبندی دلخواه را داشته که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
1,765,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ یک نفره مبلی حرفه ای ترین محصولی است که بدنه ای کوچک و کم جا دارد اما با این وجود کارایی بسیار زیادی را از خود نشان می دهد. بین بگ یک نفره دارای ظاهری شبیه به مبل است و مشابه با مبل های راحتی دارای تکیه گاه می باشد. افرادی که بر روی این محصول قرار می گیرند می توانند آرامش مطلوبی را حس کنند و از بروز مشکلات مختلف نیز جلوگیری نمایند. مشکلات ناشی از استفاده نشیمن نامناسب سبب بروز درد در ناحیه عضلات و ستون فقرات می شود که به طبع افراد را دچار مشکل می سازد.

خرید بین بگ یک نفره مبلی

برای این که چنین عواملی ایجاد نشود و افراد قادر به داشتن راحتی و آسایش باشند می توان این بین بگ را که دارای ظرفیت یک نفره می باشد خریداری کرد و مورد استفاده مداوم قرار داد. بدنه محصول دارای رویه ای است که می توان با ضمانت نامه آن را در اختیار خریداران قرار داد تا از این نظر دچار راحتی و آسایش شوند. این رویه قادر به ایجاد طول عمر بالا می باشد که با این وجود افراد قادر به داشتن راحتی در زمان استفاده می باشند و می توانند بهترین و خاص ترین موقعیت را به دست آورند. بین بگ یک نفره مبلی محصولی اورجینال است که از فروشگاه اینتکس خریداری می شود.

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه مخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
شرکت سازندهاینتکس ایران
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...