بین بگ مدل گلابی

bean bag 007

دسته : بین بگ
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
محصول فوق قابلیت تولید در رنگبندی دلخواه را داشته که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
1,740,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ مدل گلابی یکی از خاص ترین محصولاتی است که با بدنه ای با ساختار خاص برای علاقه مندان مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول دارای بدنه ای به حالت گلابی شکل است که در واقع محل نشیمن بزرگی دارد که در نهایت به یک تکیه گاه باریک منتهی می شود. این محصول را می توان برای تمامی رده های سنی مورد استفاده قرار داد تا نهایت بهره برداری را از آن به عمل آورند. بین بگ ها محصولات پر فروشی هستند که روزانه بر تعداد و تنوع آن ها اضافه می شود و می توان نسبت به خرید یکی از با کیفیت ترین و خاص ترین آن ها اقدام نمود.

خرید بین بگ مدل گلابی ارزان

این محصول به دلیل داشتن ظاهری منحصر به فرد و خاص که نسبت به سایر محصولات از مزیت های زیادی برخوردار می باشد می تواند پر فروش ترین وسیله راحتی و طبی برای علاقه مندانی باشد که امروزه نیاز به داشتن استراحت در طی روز دارند و به داشتن یک نشیمن راحتی محتاج می باشند. به همین خاطر خرید بین بگ مدل گلابی را انجام می دهند تا در نهایت کمر و ستون فقرات آن ها نیز در موقعیت استاندارد و ایمن قرار بگیرد و در نتیجه بیش ترین میزان آرامش و راحتی نصیب استفاده کنندگان شود. جهت خرید بین بگ مدل گلابی با قیمت مناسب به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه نمایید.

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
شرکت سازنده اینتکس ایران
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...