بین بگ مستطیلی طبی

bean bag 008

دسته : بین بگ
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
محصول فوق قابلیت تولید در رنگبندی دلخواه را داشته که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
1,740,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ مستطیلی طبی در دسته بندی محصولات پر استفاده و با دوام می باشد که قادر به مهیا کردن موقعیت های بی نظیر برای علاقه مندان است و می تواند به راحتی برای گروه زیادی از افراد مورد استفاده قرار گیرد. داشتن بدنه ای که دارای ساختار مستطیلی شکل است کمک کرده است که بهترین و بی نظیر ترین محصول نصیب افراد شود و بتوانند در اغلب موارد از آن استفاده نمایند. با وجود این که بدنه دارای رویه ای دلخواه و رنگی مورد علاقه می باشد می توان آن را در زمان نشستن و در زمان خوابیدن نیز مورد استفاده قرار داد و از وجود آن نهایت بهره برداری را به عمل آورد.

بین بگ مستطیلی شکل بهترین محصول برای قرار دادن در اتاق خواب است که برای به آرامش رسیدن افراد در نظر گرفته می شود. این محصول را می توان با داشتن مقاومت در برابر استفاده های گوناگون جزو اولویت ها قرار داد و از آن به جای وسایل راحتی و طبی دیگر استفاده کرد. با این وجود است که محبوبیت این بین بگ نسبت به سایر محصولات مشابه بیش تر است و افرادی که به سمت خرید آن جذب می شوند نیز بیشتر خواهد بود. بین بگ مستطیلی طبی گزینه ای مناسب برای خرید با قیمت مناسب است که در فروشگاه محصولات اینتکس در ایران برای خرید وجود دارد.

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه مخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
شرکت سازنده اینتکس ایران
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...