بین بگ کودک تک نفره

bean bag 006

دسته : بین بگ
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
محصول فوق قابلیت تولید در رنگبندی دلخواه را داشته که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
1,790,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ کودک تک نفره از سری محبوب محصولات راحتی و طبی است که می تواند با داشتن راحتی بسیار زیاد افراد را برای رسیدن به آرامش یاری کند. این محصول دارای بدنه ای نرم و منعطف است که در نهایت می تواند آرامش زیادی برای استفاده کنندگان به وجود آورد و آن ها را در موقعیت مطلوب قرار دهد. بهترین محصول برای انجام برخی فعالیت های کودکان این بین بگ می باشد که با داشتن ظرفیت یک نفره برای آن ها احساس امنیت و مالک بودن را ایجاد می کند.

قیمت خرید بین بگ کودک تک نفره با کیفیت عالی

این وسیله کاربردی دارای بدنه ای نرم است که با بدن کودکان سازگاری زیادی دارد و می تواند به راحتی آن ها را در موقعیت استاندارد قرار دهد. بین بگ کودک را می توان با خود در مسافرت ها نیز به همراه داشت تا در نهایت فرزندان را در این موقعیت به آرامش دلخواهشان رساند. این محصول بهترین وسیله برای تماشای فیلم می باشد که کودکان بر روی آن بنشینند و به آرامش برسند. با این وجود است که در اغلب موارد این والدین این وسیله را برای کودکان مورد استفاده قرار می دهند تا در نهایت بتوانند بهترین و خاص ترین موقعیت را داشته باشند. بین بگ کودک تک نفره را از فروشگاه محصولات بادی اینتکس ایران خریداری کنید.

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه مخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
شرکت سازنده اینتکس ایران
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...