بین بگ طبی مستطیل

bean bag 004

دسته : بین بگ
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
محصول فوق قابلیت تولید در رنگبندی دلخواه را داشته که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
1,740,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ طبی مستطیل یکی دیگر از بهترین محصولاتی است که با دوام و طول عمر بالا در اختیار استفاده کنندگان می باشد. این محصول می تواند تمامی نیاز افراد به راحتی را پاسخ بدهد و در نتیجه مناسب ترین گزینه برای استفاده در محیط های گوناگون باشد. به همین خاطر است که می تواند با داشتن بدنه ای نرم و منعطف به راحتی مورد استفاده افراد گوناگون قرار بگیرد و آن ها را در شرایط دلخواه قرار دهد. بین بگ ها محصولاتی با بدنه ضد حساسیت می باشند که می تواند با ایجاد فضای بدون تعریق بهترین محیط را برای استراحت افراد ایجاد سازد.

خرید بین بگ طبی مستطیل ارزان قیمت

این محیط عاری از موارد حساسیت و تعریق و مشکل خواهد بود که در نتیجه می توان با خیالی آسوده نسبت به استفاده کردن از آن پرداخت و ساعات خوشی را به این صورت طی کرد. بین بگ ها محصولاتی با قدرت انعطاف بالا می باشند که زمانی که افراد بر روی آن می نشینند می تواند حالت خاصی به خود بگیرد و در نتیجه در راحت ترین حالت افراد را مشغول استراحت سازد. به همین خاطر است که تعداد علاقه مندان به این محصول افزایش یافته است و محبوبیت آن نسبت به سایر محصولات بیش تر بوده است. بین بگ طبی مستطیل بهترین گزینه برای خرید تمامی رده های سنی است که از فروشگاه بزرگ اینتکس خریداری می شود.

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه مخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
شرکت سازندهاینتکس ایران
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...