بین بگ طبی با رویه اورجینال

bean bag 026

دسته : بین بگ
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
محصول فوق قابلیت تولید در رنگبندی دلخواه را داشته که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
1,740,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ طبی با رویه اورجینال بهترین محصول برای استفاده در محیط های باز می باشد که در برابر تمامی عوامل مقاومت دارد و می تواند با داشتن طول عمر بالا بهترین گزینه محسوب شود. این بین بگ را می توان به خاطر داشتن رویه طبی و بدنه ای بی نقص در اغلب موارد مورد استفاده قرار داد و به لذت بردن از آن رسید. این بین بگ را می توان به عنوان یک محل راحتی در دسترس قرار داد و نسبت به استفاده کردن از آن در اغلب موارد پرداخت.

خرید بین بگ طبی با رویه اورجینال

 چرا که محصول به گونه ای طراحی شده است که متناسب با سلیقه افراد می باشد و برای تمامی علاقه مندان به راحتی و آسایش مورد استفاده قرار گرفته استو در نتیجه می تواند محصولی برای رفع نیاز به آرامش و راحتی باشد و برای آن ها کاربرد های متعدد داشته باشد. چنین وسیله ای که دارای رویه راحتی و طبی می باشد می تواند در تمامی محیط ها کاربرد داشته باشد و برای استفاده آماده باشد. به همین خاطر است که طرفداران زیادی دارد و می تواند با خیالی آسوده مورد استفاده عده زیادی از افراد قرار گیرد. بین بگ طبی با رویه اورجینال را می توان با داشتن بدنه اصل از فروشگاه اینتکس در ایران خریداری کرد.

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه مخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
شرکت سازندهاینتکس ایران
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...