بین بگ دو نفره اسپرت

bean bag 020

دسته : بین بگ
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
محصول فوق قابلیت تولید در رنگبندی دلخواه را داشته که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
3,000,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ دو نفره اسپرت از بدنه ای بزرگ و جادار تشکیل شده است که هم برای قرار گیری افراد به حالت دراز کش ساخته شده است و هم می تواند علاقه مندان را به صورت دسته جمعی و در حالت نشسته بر روی خود حفظ کند. این بین بگ با ظرفیت دو نفره بوده است که در واقع در حالت نشسته برای افراد اتفاق می افتد. در صورتی که کسانی که تمایل به خوابیدن بر روی نشیمنی راحت را دارند می توانند از این محصول به تنهایی استفاده نمایند. رویه این بین بگ به درستی قادر به مهیا کردن شرایط دلخواه و راحتی برای علاقه مندان است.

خرید بین بگ دو نفره اسپرت

 با وجود این که محصول منحصر به فرد با طول عمر بالا و مقاومت در برابر برخی عوامل ساخته شده است می توان از آن به عنوان یک وسیله کاربردی استفاده کرد و آن را در محلی مناسب برای استفاده دائمی در نظر گرفت. کسانی که به دنبال سبک های اسپرت در بین محصولات طبی و راحتی می باشند می توانند این بین بگ دو نفره اسپرت را خریداری کرده و از داشتن آن استفاده های زیادی ببرند. ساختمان این محصول دارای ترکیبی ساده از رویه مخمل می باشد به طوری که می توان با خیالی آسوده بر روی آن قرار گرفت و اوقات خوشی را برای خود رقم زد. این محصول موارد استفاده متعددی دارد که با این وجود امکان برخورداری از موقعیت های دلخواه را برای افراد ایجاد می نماید. اگر تمایل به داشتن بین بگ دو نفره اسپرت دارید می توانید محصول را با قیمت مناسب از فروشگاه اینتکس خریداری نمایید.

طول 120 سانتی متر
عرض 120 سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
رنگ بدنه قابل سفارش دلخواه
جنس بدنه پارچه مخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
تحمل وزن 150 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...